Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Näkemiin Nokia
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 3.09.2013 kello on 20:18 ---Windows phone on niin marginaalinen, että sille ei vissiin kukaan ole oikeen viitsinyt vaivautua mitään haitakkeita tekemään.
--- Lainaus päättyy ---
Ekasta se lähtee...
http://www.eyeonwindows.com/2013/08/30/first-windows-phone-malware-possibly-spotted-in-the-wild/
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 3.09.2013 kello on 20:18 ---Mulla olisi tuossa hyllyssä tuommoinen monen kehuma Lumia 800 puhelin. Tosin se on rikki, ei kestänyt perstaskussa autoon istumista.
--- Lainaus päättyy ---
Yhdellä parkettihiojakaveri lla meni 3 kpl Samsung S3:n luuria näyttö paskaksi 2 kk sisällä, ymmärsi vaihtaa lumiaan, ei ole se hajonnut.
Yhden kerran heitin hänen luurin SFC-huoltoon, siellä oli liuta ihmisiä vaihdattamassa näyttöjä. Sampan kuriiri toi juuri kun olin siellä 6 laatikollista uusia näyttöjä nokkakärryillä.
Niillä oli korjauskampanja, näyttö vaihdettiin odottaessa ::)
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 3.09.2013 kello on 20:18 ---Mulla olisi tuossa hyllyssä tuommoinen monen kehuma Lumia 800 puhelin. Tosin se on rikki, ei kestänyt perstaskussa autoon istumista.
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä justiin ja kestää 20tonnin kivikuormia hohhoijaa... Thumb
Painava on ollut nörttiperse kun tuosta hajoaa... ;D
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 3.09.2013 kello on 20:32 ---Niinpä justiin ja kestää 20tonnin kivikuormia hohhoijaa... Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 3.09.2013 kello on 20:43 ---
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Vähemmän energiajuomaa ja sipsiä ja enempi liikuntaa niin kyllä se siitä läski lähtee...
Nörtilläkin... ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta