Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Näkemiin Nokia
99:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 3.09.2013 kello on 14:11 ---minusta ne ovat erinomaisia puhelimia, minulla on sellainen nyt ja epäilemättä seuraavakin on samanlainen, jos ei jotain vielä hienompaa tule tarjolle.
--- Lainaus päättyy ---
Varmasti näin.
Mutta monelle jotka ovat käyttäneet muita älypuhelimia ei WP:n rajoittuneisuus riitä, sillä kun ei voi tehdä kaikkia niitä yksinkertaisiakaan asioita mitä muilla pystyy. Itse asiassa WP8 on ensimmäinen windows puhelin jota voi edes jotenkin älypuhelimeksi sanoa, tosin rajoittuneeksi semmoiseksi.
K.E.V:
Paljon "tyhmiä" ihmisiä joille se kelpaa ja firmoja mihin se on haluttu. Mieluimmin kuin Antero pierusovelluksineen ja vakoiluineen/mainosspammauksineen.
Se että pikkusieluiset itkee jollain foorumilla "en osta enää ikuna" ;D Ei vaikuta yhtään mitään mihinkään tuotteitten markkinaosuuksiin, kertoo vain jotain itkijästä ::)
Pörssimarkkinat ,analyytikot , markkinat , ammattiliitot jne on ottaneet positiivisesti vastaan.
ainoa missä itketty on muutamat foorumit sekä iltapäivälehdet (koska ne saa myytyä paskalla paremmin). Thumb
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 3.09.2013 kello on 13:47 ---Mulla on kana kakkos puhelimena Nokian paras puhelin N900 :-)
--- Lainaus päättyy ---
Mullakin on noita pari, ei vain kelpaa kellekään ;D
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 3.09.2013 kello on 14:30 ---Varmasti näin.
Mutta monelle jotka ovat käyttäneet muita älypuhelimia ei WP:n rajoittuneisuus riitä, sillä kun ei voi tehdä kaikkia niitä yksinkertaisiakaan asioita mitä muilla pystyy. Itse asiassa WP8 on ensimmäinen windows puhelin jota voi edes jotenkin älypuhelimeksi sanoa, tosin rajoittuneeksi semmoiseksi.
--- Lainaus päättyy ---
Minä uskon, että valtaosalle käyttäjiä riittää että luurilla voi tehdä helposti ne asiat, jotka kullekin käyttäjälle ovat niitä olennaisia; sen oman tarpeen ulkopuolelle jäävä teoreettinen potentiaali houkuttelee aktiiviharrastelija a, siis luurihifistiä - jos sellainen ilmaus sallitaan - mutta keskivertokäyttäjäl le se on merkityksetöntä, ja helposti turhanpäiten lisää laitteen kompleksisuutta.
Mutta tällähän on tietenkin turhaa spekuloida. Markkinathan ne nyt ja tulevaisuudessa parhaiten kertovat, mitä käyttäjät haluavat. Jos yksi asia on varmaa, niin se lienee se, että vuosikymmenen päästä laitteet, niiden käyttötavat ja dominoivat valmistajat näyttävät melko erilaisilta kuin nyt!
99:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 3.09.2013 kello on 14:49 ---Minä uskon, että valtaosalle käyttäjiä riittää että luurilla voi tehdä helposti ne asiat, jotka kullekin käyttäjälle ovat niitä olennaisia; sen oman tarpeen ulkopuolelle jäävä teoreettinen potentiaali houkuttelee aktiiviharrastelija a, siis luurihifistiä - jos sellainen ilmaus sallitaan - mutta keskivertokäyttäjäl le se on merkityksetöntä, ja helposti turhanpäiten lisää laitteen kompleksisuutta.
--- Lainaus päättyy ---
Näin on, sen takia kirjoitinkin:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 3.09.2013 kello on 14:30 ---Mutta monelle jotka ovat käyttäneet muita älypuhelimia ei WP:n rajoittuneisuus riitä
--- Lainaus päättyy ---
Itse käytän älypuhelinta pitkälti "mikroläppärinä", johon voi myös soittaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta