rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Näkemiin Nokia  (Luettu 59868 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Näkemiin Nokia
« Vastaus #30 : 3.09.2013 kello on 11:41 »
Ennen olit vain kumia,mutta nyt menneen talven lumia...

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:23
  • Autossa on pyörät
Vs: Näkemiin Nokia
« Vastaus #31 : 3.09.2013 kello on 13:16 »
Saman totean myös.
Se on vahän niikuin absolutisti sanois "en juo enää viinaa" kun Altia myytiin pois.
Nimittäin et Nokian puhelimia ole nytkään käyttänyt, sanoi Samppa :P

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:43
  • Epsoo
Vs: Näkemiin Nokia
« Vastaus #32 : 3.09.2013 kello on 13:19 »
No, minulla ainakin on viimeinen (aito) nokialainen puhelin käytössä. Siitä kun aika jättää niin vaihtuu merkki.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:25.06.2023 kello on 20:56
Vs: Näkemiin Nokia
« Vastaus #33 : 3.09.2013 kello on 13:47 »
Mulla on kans kakkos puhelimena Nokian paras puhelin N900 :-)
« Viimeksi muokattu: 3.09.2013 kello on 15:05 »

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.04.2023 kello on 21:42
Vs: Näkemiin Nokia
« Vastaus #34 : 3.09.2013 kello on 14:11 »
Periaatteessa minulle on luurin käyttöjärjestelmä samantekevä, kunhan sillä puhelimella saan tehtyä ne asiat joita puhelimella saa tehtyä. Kuitenkin kun täällä nyt kaikki ovat niin mikkisoftavastaisia, niin esitän nyt, vain jotta se toinenkin näkökulma tulee edustetuksi, Lumia-myönteisen mielipiteen: minusta ne ovat erinomaisia puhelimia, minulla on sellainen nyt ja epäilemättä seuraavakin on samanlainen, jos ei jotain vielä hienompaa tule tarjolle.

Ei tämä Nokian myynti ole mitään sen kummempaa kuin tavallista yritysten ja teknologioiden nousua ja laskua. Yhden aikakauden loppu on toisen alku. Isolta osin samat skyypparit ne nokialla niitä luureja vääntää kuin ennenkin, yrittäen nyt vain parhaansa mukaan vastata nykyajan tarpeisiin.

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:43
  • Epsoo
Vs: Näkemiin Nokia
« Vastaus #35 : 3.09.2013 kello on 14:30 »
minusta ne ovat erinomaisia puhelimia, minulla on sellainen nyt ja epäilemättä seuraavakin on samanlainen, jos ei jotain vielä hienompaa tule tarjolle.

Varmasti näin.

Mutta monelle jotka ovat käyttäneet muita älypuhelimia ei WP:n rajoittuneisuus riitä, sillä kun ei voi tehdä kaikkia niitä yksinkertaisiakaan asioita mitä muilla pystyy. Itse asiassa WP8 on ensimmäinen windows puhelin jota voi edes jotenkin älypuhelimeksi sanoa, tosin rajoittuneeksi semmoiseksi.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:23
  • Autossa on pyörät
Vs: Näkemiin Nokia
« Vastaus #36 : 3.09.2013 kello on 14:41 »
Paljon "tyhmiä" ihmisiä joille se kelpaa ja firmoja mihin se on haluttu. Mieluimmin kuin Antero pierusovelluksineen ja vakoiluineen/mainosspammauksineen.
Se että pikkusieluiset itkee jollain foorumilla "en osta enää ikuna"  ;D Ei vaikuta yhtään mitään mihinkään tuotteitten markkinaosuuksiin, kertoo vain jotain itkijästä  ::)

Pörssimarkkinat ,analyytikot , markkinat , ammattiliitot jne on ottaneet positiivisesti vastaan.
ainoa missä itketty on muutamat foorumit  sekä iltapäivälehdet (koska ne saa myytyä paskalla paremmin).  Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:23
  • Autossa on pyörät
Vs: Näkemiin Nokia
« Vastaus #37 : 3.09.2013 kello on 14:43 »
Mulla on kana kakkos puhelimena Nokian paras puhelin N900 :-)
Mullakin on noita pari, ei vain kelpaa kellekään  ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.04.2023 kello on 21:42
Vs: Näkemiin Nokia
« Vastaus #38 : 3.09.2013 kello on 14:49 »
Varmasti näin.

Mutta monelle jotka ovat käyttäneet muita älypuhelimia ei WP:n rajoittuneisuus riitä, sillä kun ei voi tehdä kaikkia niitä yksinkertaisiakaan asioita mitä muilla pystyy. Itse asiassa WP8 on ensimmäinen windows puhelin jota voi edes jotenkin älypuhelimeksi sanoa, tosin rajoittuneeksi semmoiseksi.

Minä uskon, että valtaosalle käyttäjiä riittää että luurilla voi tehdä helposti ne asiat, jotka kullekin käyttäjälle ovat niitä olennaisia; sen oman tarpeen ulkopuolelle jäävä teoreettinen potentiaali houkuttelee aktiiviharrastelija a, siis luurihifistiä - jos sellainen ilmaus sallitaan - mutta keskivertokäyttäjäl le se on merkityksetöntä, ja helposti turhanpäiten lisää laitteen kompleksisuutta.

Mutta tällähän on tietenkin turhaa spekuloida. Markkinathan ne nyt ja tulevaisuudessa parhaiten kertovat, mitä käyttäjät haluavat. Jos yksi asia on varmaa, niin se lienee se, että vuosikymmenen päästä laitteet, niiden käyttötavat ja dominoivat valmistajat näyttävät melko erilaisilta kuin nyt!

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:43
  • Epsoo
Vs: Näkemiin Nokia
« Vastaus #39 : 3.09.2013 kello on 15:07 »
Minä uskon, että valtaosalle käyttäjiä riittää että luurilla voi tehdä helposti ne asiat, jotka kullekin käyttäjälle ovat niitä olennaisia; sen oman tarpeen ulkopuolelle jäävä teoreettinen potentiaali houkuttelee aktiiviharrastelija a, siis luurihifistiä - jos sellainen ilmaus sallitaan - mutta keskivertokäyttäjäl le se on merkityksetöntä, ja helposti turhanpäiten lisää laitteen kompleksisuutta.

Näin on, sen takia kirjoitinkin:
Mutta monelle jotka ovat käyttäneet muita älypuhelimia ei WP:n rajoittuneisuus riitä

Itse käytän älypuhelinta pitkälti "mikroläppärinä", johon voi myös soittaa.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.10.2020 kello on 05:45
Vs: Näkemiin Nokia
« Vastaus #40 : 3.09.2013 kello on 15:12 »
Jollan kyytiin on jo hypätty (100€ lahjoitettu), josko ne vielä sais sen puhelimen ulos  :D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Näkemiin Nokia
« Vastaus #41 : 3.09.2013 kello on 16:27 »
Minullakin on kaksi Nokia puhelinta käytössä,molemmat tehty Unkarissa !!!!!

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.11.2022 kello on 11:23
Vs: Näkemiin Nokia
« Vastaus #42 : 3.09.2013 kello on 16:30 »
Empä jää kaipaamaan. Huonot johtajat, inssit huonoja, heikkoja keskeneräisiä tuotteita ja jättäytyi 10 vuotta muista jälkeen. Eelopille vuoden johtaja titteli, teki sen mitä pitikin Nokialle tullessaan Microsoftilta eli ajoi Nokian alas ja Bill osti tuotantolinjat halvalla.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Näkemiin Nokia
« Vastaus #43 : 3.09.2013 kello on 17:11 »
Ja kaikki tv ohjelmat muutettu jonkun helvatin nokian takia >:(

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:57
Vs: Näkemiin Nokia
« Vastaus #44 : 3.09.2013 kello on 17:27 »
Ilmeisesti Nuukia aikoo keskittyä 'ydinliiketoimintaansa'.    ;D