Sivuja:
Toiminto
  • #226 kirjoittanut tsahkali 01 Dec 2016
  • Siinä se syy, miksi täälläkin mennään vanhoilla Lumioilla  Thumb jos tulee tilanne ettei ole enää saatavilla, muuta kun Android puhelimia  Thumbd vaihdan takas lankapuhelimeen  ;D

    Mikäs siinä Anterossa on vikana?
  • #227 kirjoittanut Mautoilija 01 Dec 2016
  • (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
    Nyt on Huavei Honor 7 ja kyllä tuntuu tukevalta tuollainen metallirunkoinen .
    Kiinasta se huihaikin tulee.
  • #228 kirjoittanut Oulaa 01 Dec 2016
  • Kiinasta se huihaikin tulee.
    Olikohan ees olemassa muuta vaihtoehtoa?
    Ja yks mistä kanssa tykkäsin oli hyvät käyttöohjeet
  • #229 kirjoittanut jamppa508 02 Dec 2016
  • Mikäs siinä Anterossa on vikana?
    Kai se suurin syy on toi käyttöliittymä  Thumbd kun tohon Windowsiin on niin tottunu ja ainakin noita halvempia Androidpuhelimia vaivannu muistin loppuminen ja jumittaminen, joista ei ole omakohtaisia kokemuksia, muuta kun tablettien osalta  Thumbd en tiedä onko ne kalliimmat Androidpuhelimet sitte parempia, mutta kun en puhelimestakaan ole valmis montaa satasta maksamaan.
  • #230 kirjoittanut 0yxxy0 02 Dec 2016
  • Kai se suurin syy on toi käyttöliittymä  Thumbd kun tohon Windowsiin on niin tottunu ja ainakin noita halvempia Androidpuhelimia vaivannu muistin loppuminen ja jumittaminen, joista ei ole omakohtaisia kokemuksia, muuta kun tablettien osalta  Thumbd en tiedä onko ne kalliimmat Androidpuhelimet sitte parempia, mutta kun en puhelimestakaan ole valmis montaa satasta maksamaan.

    Mulla oli ennen Windows puhelin ja sese vasta jumittikin, vähintään kerran tai kaksi viikossa piti väkisillä sammuttaa (akkua ei saanut irti). Nykyinen Android pelannut paljon paremmin, bluetooth joskus jumii kun ei tiedä kytkeekö jumivaan korvanappiin vai autoon.
  • #231 kirjoittanut HarriOlavi 02 Dec 2016
  • Mulla oli ennen Windows puhelin ja sese vasta jumittikin, vähintään kerran tai kaksi viikossa piti väkisillä sammuttaa (akkua ei saanut irti). Nykyinen Android pelannut paljon paremmin, bluetooth joskus jumii kun ei tiedä kytkeekö jumivaan korvanappiin vai autoon.

    Kivikauden ajan puhelinta käytän, LG:tä. En ymmärrä nykyaikaisissa puhelimissa käytettävää tekniikkaa. Kerran oli tabletti sekä älypuhelin noin  2-3 vuotta sitten. Molemmissa niin paljon tekniikkaa etten saanut systeemeistä selvää. Lisäksi ainakin älypuhelimen käytössä olisi pitänyt olla tulitikku mm, kun kirjoittaa.
    Otti sen verran hermoon molemmat laitteet että annoin molemmat naapureille, toisen toiselle ja toisen toiselle.  Luulen että menen näillä eväillä viimeiselle matkalla, ellei nyt aivan pakko ole jostain syystä hommata tuollaista puhelinta.....

    Niin, hyvää huomenta vain kaikille. Thumb
  • #232 kirjoittanut Stara 02 Dec 2016
  • Kivikauden ajan puhelinta käytän, LG:tä. En ymmärrä nykyaikaisissa puhelimissa käytettävää tekniikkaa. Kerran oli tabletti sekä älypuhelin noin  2-3 vuotta sitten. Molemmissa niin paljon tekniikkaa etten saanut systeemeistä selvää. Lisäksi ainakin älypuhelimen käytössä olisi pitänyt olla tulitikku mm, kun kirjoittaa.
    Otti sen verran hermoon molemmat laitteet että annoin molemmat naapureille, toisen toiselle ja toisen toiselle.  Luulen että menen näillä eväillä viimeiselle matkalla, ellei nyt aivan pakko ole jostain syystä hommata tuollaista puhelinta.....

    Niin, hyvää huomenta vain kaikille. Thumb

    Mitä tarkoitat "tekniikalla"? Laitteen "rautapuolta", vai käyttöliittymää? Miksi olisi pitänyt olla tulitukku, eikö sytyttänyt muuten?

    Itse siirryin pari vuotta sitten Symbiamista Androidiin ja on myönnettävä, että muutama hetki meni uuden opettelussa. Nyt sujuvaa toimintaa. Vanhallekin miehelle.

    Vahvalla ennakkoasenteella voipi tulla kyllä vaikeuksia kaiken uuden opettelussa?
  • #233 kirjoittanut Knaus-90 02 Dec 2016
  • Ostin 2viikoa sitten 3:nen Androi puhelimen.
    Samsung galaxy J5 2016. Tyytyväinen olen, edellinen putosi
    parkkipaikalle asfaltille. Tuossa on sisäistä muistia 16GT ja Ramia 2GT
    muistikortin voi laajentaa 128Gt nuo ainakin mulle riittää.
  • #234 kirjoittanut "Masi" 02 Dec 2016
  • Eikös se tämä uusi tuleva " kotimainenkin " ole android pohjainen ?
  • #235 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 02 Dec 2016
  • Eikös se tämä uusi tuleva " kotimainenkin " ole android pohjainen ?

    Niinköhän on rahvaankin nyt siirryttävä lasten pokemonin etsintä versioon.  ;)
  • #236 kirjoittanut K.E.V 02 Dec 2016
  • Eikös se tämä uusi tuleva " kotimainenkin " ole android pohjainen ?
    Ikävä kyllä  Thumbd
    Enemmän kotimainen on Nico Ruuspäri  :D
  • #237 kirjoittanut Rauzi 02 Dec 2016
  • Tässä varmaan varmin Nokian puhelin, ennen älypuhelinaikaa.
    Vuosi sitten ostin tuon, tuli 1 vuoden takuu ja maksoi 19.90 €
    Näyttää olevan akkukin tikissä, ei ole käytetty yhtään, akku vaan ladattu.

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    No siis 2110 oli se varmin. Nokia ittekki sanoi että tuli tehtyä liian kestävä...
  • #238 kirjoittanut K.E.V 02 Dec 2016
  • No siis 2110 oli se varmin. Nokia ittekki sanoi että tuli tehtyä liian kestävä...
    Näitäkö tarkoitat 😂


  • #239 kirjoittanut Rauzi 02 Dec 2016
  • Näitäkö tarkoitat 😂

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    Juurikin näin. 2110 oli käsittämättömän kestävä peli. Ei sellasta tule enään.
  • #240 kirjoittanut nieppi 02 Dec 2016
  • Juurikin näin. 2110 oli käsittämättömän kestävä peli. Ei sellasta tule enään.
    Se johtuu siitä että kukaan ei nykyään enää halua puhelinta niin vähillä ominaisuuksilla.
Sivuja:
Toiminto