Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Näkemiin Nokia

<< < (44/63) > >>

99:
Itselläni taas on aito Nokia, valmistettu suomessa. Tällä mennään siihen asti kun tulee parempaa markkinoille, tai menee korjauskelvottomaks i.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta -  1.12.2016     kello on 18:25 ---nokian mahdollisuus suuruuteen meni!

--- Lainaus päättyy ---

Mitäköhän tämä tarkoittaa?

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  1.12.2016     kello on 18:26 ---Mitäköhän tämä tarkoittaa?

--- Lainaus päättyy ---
      Tarkoittaa jotta siitä ei tule enää sellaista kuin ennen oli. nykyisellä tasolla mennään jos ei heurekaa löydy

Hauho:
Pitkälti yli 30 vuotta olen ollut Nokian koneiden käyttäjä eli noin vuodesta 1982.  Nyt sitten kun nykyinen "älylaite" alkaa oirehtia merkki vaihtuu.  Kävin kaikki kommunikaattoritkin läpi, oli ne hienoja vehkeitä ja helpottivat sekä nopeuttivat työtäni paljon jo silloin.  Siitä kun Nokia olisi jatkanut kehittämistä se olisi kova sana tänäänkin mutta toisin päätettiin muualla tulevaisuuden olevan eikä se Nokiaa kiinnostanut.
Lihavat vuodet olivat syöneet menestymis- ja kehittymishimon Nokialta.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  1.12.2016     kello on 18:26 ---Itselläni taas on aito Nokia, valmistettu suomessa. Tällä mennään siihen asti kun tulee parempaa markkinoille, tai menee korjauskelvottomaks i.

--- Lainaus päättyy ---
Minulla on kymmenkunta E7:aa . Just lähetin Puolaankin yhden.
Ja montakymmentä muuta Nokiaa  ;) en tarkoita Lumioita

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 -  1.12.2016     kello on 18:21 ---Siinä se syy, miksi täälläkin mennään vanhoilla Lumioilla  Thumb jos tulee tilanne ettei ole enää saatavilla, muuta kun Android puhelimia  Thumbd vaihdan takas lankapuhelimeen  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Minulla on firmalla iso liuta eri malleja, niitä menee tasaisen tappavasti, ei kukaan katso kaltoin

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View