Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Näkemiin Nokia
JJJ:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 3.11.2013 kello on 11:54 ---Sotkempa hieman! pitäskö sijoittaa asunto- osakkeeseen! millaisia tunteita se herättää! ota lainaa ja maksata vuokralaisella... ;D
--- Lainaus päättyy ---
Vaikea yhtälö. Osakkeen omistaja maksaa vastikkeen ja saadusta vuokratulosta tietenkin pääomatulon perusteella veroja. Aika harvassa on paikat missä sillä yhtälöllä tienaa.
On noita nimittäin laskettu. Pk-seudulta katsoen asunto-osakkeiden hinta vs. saatava vuokratulo on hyvinkäällä sitä luokkaa että kannattaisi. Kyse tietysti pienistä asunnoista.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 2.11.2013 kello on 19:37 ---No yksi mun asiakas kävi eilen, ei ollut kuin kolmensadan koneita.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä tilanne tänään n. klo 14
ihaa:
Paljonko tuo Lumia 920 on myyntiin tulleessaan mahtanut maksaa ?
vastaanpa itselleni ja muille että TM oli vertaillut viime vuoden viimeisessä numerossaan älypuhelimet ja siinä hintaluokka oli Lumia920:llä 600 € joten aika kivasti on Nokian hinnat tulleet alaspäin...iPhone 5 ei ole pudottanut hintaa lainkaan samana aikana. ;D
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 3.11.2013 kello on 18:01 ---Tässä tilanne tänään n. klo 14
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Taas saaneet niitä saksan firmiksellä olevia, senverran vinkkiä etteivät toimi firmistä vaihtamatta suomessa kaikilla operaattoreilla verkonvalinnassa oikein ;D
Ja firmiksen vaihto maksaa jos ei itse osaa laittaa.
Enkä mahda mitään jos mun asiakas ei noita nähnyt, en lähtenyt erikseen tarkistamaan kuten jotkut ::)
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 3.11.2013 kello on 19:37 ---en lähtenyt erikseen tarkistamaan kuten jotkut ::)
--- Lainaus päättyy ---
Itsellä on tapana aina pyörähtää tuolla kun olen käymässä verkkokaupassa, kuten nytkin kun kävin ostamassa toisenkin telkkarin kun eka vaikutti hyvältä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta