Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Näkemiin Nokia

<< < (36/63) > >>

JJJ:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta -  3.11.2013     kello on 11:54 ---Sotkempa hieman!  pitäskö sijoittaa asunto- osakkeeseen! millaisia tunteita se herättää!  ota lainaa ja maksata vuokralaisella... ;D

--- Lainaus päättyy ---

Vaikea yhtälö. Osakkeen omistaja maksaa vastikkeen ja saadusta vuokratulosta tietenkin pääomatulon perusteella veroja. Aika harvassa on paikat missä sillä yhtälöllä tienaa.
On noita nimittäin laskettu. Pk-seudulta katsoen asunto-osakkeiden hinta vs. saatava vuokratulo on hyvinkäällä sitä luokkaa että kannattaisi. Kyse tietysti pienistä asunnoista.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  2.11.2013     kello on 19:37 ---No yksi mun asiakas kävi eilen, ei ollut kuin kolmensadan koneita.

--- Lainaus päättyy ---

Tässä tilanne tänään n. klo 14

ihaa:
Paljonko tuo Lumia 920 on myyntiin tulleessaan mahtanut maksaa ?

vastaanpa itselleni ja muille että TM oli vertaillut viime vuoden viimeisessä numerossaan älypuhelimet ja siinä hintaluokka oli Lumia920:llä 600 € joten aika kivasti on Nokian hinnat tulleet alaspäin...iPhone 5 ei ole pudottanut hintaa lainkaan samana aikana.  ;D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  3.11.2013     kello on 18:01 ---Tässä tilanne tänään n. klo 14

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Taas saaneet niitä saksan firmiksellä olevia, senverran vinkkiä etteivät toimi firmistä vaihtamatta suomessa kaikilla operaattoreilla verkonvalinnassa oikein  ;D
Ja firmiksen vaihto maksaa jos ei itse osaa laittaa.
Enkä mahda mitään jos mun asiakas ei noita nähnyt, en lähtenyt erikseen tarkistamaan kuten jotkut  ::)

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  3.11.2013     kello on 19:37 ---en lähtenyt erikseen tarkistamaan kuten jotkut  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Itsellä on tapana aina pyörähtää tuolla kun olen käymässä verkkokaupassa, kuten nytkin kun kävin ostamassa toisenkin telkkarin kun eka vaikutti hyvältä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View