Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Näkemiin Nokia

<< < (25/63) > >>

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd - 19.09.2013     kello on 08:41 ---Tänään menee pörssikurssi 5,10 euroon ja vuoden korkeimpaan noteeraukseen.

--- Lainaus päättyy ---
      ;) Thumb

99:
http://youtu.be/s01TgdNtID8

Captainkidd:
En viitti edes katsoa tuota. Asiasta on nyt jauhettu kystä kyllin. Riittää mulle, iloinen olen kuten aaoulustakin siitä, että tuli ostetuksi halpaa nokiaa alta 1,50 jokunen tuhat. Pikkulottovoitto, mutta iloinen asia, mitä nyt niille ei, jotka tappioita ovat kärsineet. Kuuluu muuten osakepeliin tämä riskinoton nimellä kulkeva halu kokeilla josko tärppäis.
Nyt tärppäs, ensi kerralla sitten ehkä taas tai sitten ei.
Sijoitusneuvojien vihjeet on todettu noillan arvoisiksi. Thumb

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd - 29.09.2013     kello on 17:57 ---En viitti edes katsoa tuota. Asiasta on nyt jauhettu kystä kyllin. Riittää mulle, iloinen olen kuten aaoulustakin siitä, että tuli ostetuksi halpaa nokiaa alta 1,50 jokunen tuhat. Pikkulottovoitto, mutta iloinen asia, mitä nyt niille ei, jotka tappioita ovat kärsineet. Kuuluu muuten osakepeliin tämä riskinoton nimellä kulkeva halu kokeilla josko tärppäis.
Nyt tärppäs, ensi kerralla sitten ehkä taas tai sitten ei.
Sijoitusneuvojien vihjeet on todettu noillan arvoisiksi. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
          Pieniä sijoituksia on itellä!! loton olen jättänyt kokonaan, joskus kenoa!! 

Captainkidd:
Lustiahan se on pikku riskinotto. Markettien pokereissa pelaan sillointällöin ja satsaan euron. Jos saan kaksi, niin lopetan. Joskus otan riskin tuplaamalla viimeisellä voittosummalla.
Sököä on kiva pelata, kunhan katto sovitaan.
Osakkeilla pelaan nykyisin niin, että 10 % voiton jälkeen myyn ja myös myyn 10% tappion jälkeen.
Pitää hengen vireänä, eikä tipahda korkealta.
Edellytyksenä on tietty se ettei laista itselleen luodusta kuviosta, vaikka kuinka järki muuta väittäisi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View