Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus 2470 häiriö
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: RRR - 11.09.2013 kello on 21:04 ---Tekee, eli kun vetopäältä päin katsotaan niin putket lähtee pannusta oikealle (eli vaunun vasenta kylkeä kohden) ja kääntyy sit vaunun takaosaa kohti. Voinko siis keikauttaa pannua putkien paikallaan ollessa?
--- Lainaus päättyy ---
Sitä juuri tarkoitin. Ei tarvitse irroittaa letkuista. Itse käytän pannun alla jotain palikkaa tai tyhjää kanisteria niin ei tarvitse pitää pannusta kiinni.
RRR:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 11.09.2013 kello on 21:07 ---Sitä juuri tarkoitin. Ei tarvitse irroittaa letkuista. Itse käytän pannun alla jotain palikkaa tai tyhjää kanisteria niin ei tarvitse pitää pannusta kiinni.
--- Lainaus päättyy ---
onko ne ruuvit pohjassa nimenomaan? paljonko pannu tarvii saada ilmaan?
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: RRR - 11.09.2013 kello on 21:16 ---onko ne ruuvit pohjassa nimenomaan? paljonko pannu tarvii saada ilmaan?
--- Lainaus päättyy ---
Käännät sitä pannua yli 90 astetta.
RRR:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 11.09.2013 kello on 21:18 ---Käännät sitä pannua yli 90 astetta.
--- Lainaus päättyy ---
:o :o :o
Kestää kääntää? Minä en oo vielä tutkinu miten ne putkien läpiviennit on toteutettu.
Toinenki kysymys, 2470 ei syty. kaasu virtaa ja hetken päästä menee vikatilaan, hehku pimeenä? Oli tolpassa kiinni joten ei virranpuutettakaan ollut.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: RRR - 11.09.2013 kello on 21:21 --- :o :o :o
Kestää kääntää? Minä en oo vielä tutkinu miten ne putkien läpiviennit on toteutettu.
Toinenki kysymys, 2470 ei syty. kaasu virtaa ja hetken päästä menee vikatilaan, hehku pimeenä? Oli tolpassa kiinni joten ei virranpuutettakaan ollut.
--- Lainaus päättyy ---
Jännitehäviöstä johtuu, joku liitin on huono ja yleensä pannun kohdalla vaunun sisäpuolella lattian rajassa. Jos hehku on pimeenä niin ei kaasukaan virtaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta