Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 2470 häiriö

<< < (3/8) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: roh - 10.09.2013     kello on 19:59 ---Nyt selvisi. Olin ottanut pyrostaatilta molemmat keltaiset johdot irti kun olivat haara-abikossa. Nyt irroitin vain poksille menevän keltaisen johdon ja pannu pelitää ilman häiriötä. Elikkä hommattava uusi pyrostaatti.
Suurkiitokset vaivannäöstä. T:roh

--- Lainaus päättyy ---

Minua häiritsee nyt toi johtojen irroittelu. Otit ensimmäisellä kerralla siis molemmat keltaiset irti ja tuli häiriövalo, vai enkö nyt ymmärtänyt jotain? Mittaa jännite siitä kaasuventtiilille menevästä keltaisesta kun poksin keltainen on irti, häviääkö jännite?

roh:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 10.09.2013     kello on 20:10 ---Minua häiritsee nyt toi johtojen irroittelu. Otit ensimmäisellä kerralla siis molemmat keltaiset irti ja tuli häiriövalo, vai enkö nyt ymmärtänyt jotain? Mittaa jännite siitä kaasuventtiilille menevästä keltaisesta kun poksin keltainen on irti, häviääkö jännite?

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä otin ensimmäisellä kerralla molemmat keltaiset johdot irti kun olivat yhdessä abikossa ja häriövalo tuli 2 min kuluttua. Nyt kun otin ohjeidesi mukaan vain poksille menevän keltaisen johdon irti niin häiriötä ei tule. Jännite ei häviä kaasuventtiilin keltaisesta kun poksin keltainen on irti.  Uusi pyrostaatti ?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: roh - 11.09.2013     kello on 09:58 ---Uusi pyrostaatti ?

--- Lainaus päättyy ---

Näillä tiedoilla kyllä.

Ipsu:
Onkos tää nyt jo ainakin neljäs 2470 josta on tänä vuonna hajonnut pyrostaatti???  ;D

Taitavat tulla tiensä päähän..

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 11.09.2013     kello on 10:08 ---Onkos tää nyt jo ainakin neljäs 2470 josta on tänä vuonna hajonnut pyrostaatti???  ;D

Taitavat tulla tiensä päähän..

--- Lainaus päättyy ---

Pyrostaatti on kuluva osa ja onhan nuo pannut yli 25 vuotta vanhoja ja jos pyrostaatin suojaverkko on rikki niin pyro hajoaa alle vuodessa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View