Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään ostettu?

<< < (18/20) > >>

Aippe:
Ostin Ducaton solenoitiin yhden ruuvin joka kanttasi eilen kun yritin irroittaa sitä. Samalla huomasin Tullin Pultissa suojalasit  2€ otin ne ja sain ruuvin kaupan päälle.

Vesseli:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 20.09.2013     kello on 10:24 ---Toivottavasti sulla on siihen lailliseen liittää vanhanmallinen päähän?  :laugh:
Täällä meinaan tarvii sen :)

Mitään ei olla ehditty tänään ostaa, ja toivottavasti mitään shoppailufiilistä ei tulekaan; tod.näk. tuolla messuilla on kaikkea ihanaa, mikä maksaa aika paljon  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Et kai huomannut, että ostin myös adapterin.
Olen ollut mesuilla aikaisemminkin ja tunnen
systeemin.

Tuli "ostetuksi" auto eikä tarvinnut mennä pankinjohtajan
puheille. Auto on alle 10 cm pitkä ja moottorin surina
pitää hoitaa itse.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 20.09.2013     kello on 21:44 --- Auto on alle 10 cm pitkä ja moottorin surina
pitää hoitaa itse.

--- Lainaus päättyy ---

Ja surina torstaina.  Thumb

K70:
Kauppareissulla annoin jaloille luvan ostaa uudet lenkkarit, kun ovat olleet kohtuu ahkerat ensimmäisen kuukauden aikana...135km ovat jaksaneet juosten tätä satakiloista ruhoa liikuttaa.
Nyt pitäis addun boosteilla päästä täysiä, tai ehkä vähän kovempaakin...ja pidemmällekin, kun maksoivatkin mummontonnin.

Hymer-MB:
Repullinen kaikkea Trumaticin huoltoon/korjaukseen liittyvää nippeliä ja letkua.
Mijolta kyselin sp:lla murheeni syystä, saas nähdä, jaksaako/ehtiikö vastata (vesihanan aukaistessani työntää veden ja verkostopaineen boilerin ylivuotoputkesta (ei siis pakkasvahdista) ulos pihalle).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View