Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään ostettu?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 2.09.2013 kello on 17:58 ---Nesteen pienkonebensaa 5 l, a´1,95€.
--- Lainaus päättyy ---
Eipä ole enää paljon tavallista kalliinpaa! :o
Eemeli:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 2.09.2013 kello on 19:58 ---njahas saitkos halvalla Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Tiedä sitä "halvalla", mutta kultaporssi.fi oli halvin tällä hetkellä ja pitkässä juoksussa uskon olevan hyvä sijoitus. Ja itse kun haki niin säästi toimituskuluissa. ;D
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 2.09.2013 kello on 19:05 ---Toivottavasti toimii,mulla kesti muutaman painalluksen ennenkuin hajosi.
--- Lainaus päättyy ---
Siksikö pakkauksessa oli kaksi kappaletta :laugh:
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: mese300 - 2.09.2013 kello on 21:02 ---Tiedä sitä "halvalla", mutta kultaporssi.fi oli halvin tällä hetkellä ja pitkässä juoksussa uskon olevan hyvä sijoitus. Ja itse kun haki niin säästi toimituskuluissa. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Taisitpa ostaa oikeaan aikaan,taitaa taas jalomettalien kurssit nousta. Kesän aikaanhan ne laskivat reilusti. Jos mulla olisi ylimääräistä rahhoo niin ostaisin pari kiloa hopealankaa,kilohintahan on nyt vain reilu 900 ekua.
Eemeli:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 2.09.2013 kello on 21:10 ---Taisitpa ostaa oikeaan aikaan,taitaa taas jalomettalien kurssit nousta. Kesän aikaanhan ne laskivat reilusti. Jos mulla olisi ylimääräistä rahhoo niin ostaisin pari kiloa hopealankaa,kilohintahan on nyt vain reilu 900 ekua.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos vinkistä! Thumb Thumb
Nyt kun viimein omakotitalo on oma, niin johonkinhan se lainanmaksuun käytetty raha on jatkossakin laitettava ettei mene turhuuteen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta