Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Vaunun talvisäilytys?

<< < (4/4)

Alan:
Pitäisikö tuon ilmastointilaitteen päälle laittaa/ympäri kääräistä joku pressu, ettei pääse lumi sisään. Jos ei veisikään halliin autoa tänä talvena. Onko muut pohtineet asiaa?

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso -  3.09.2013     kello on 14:26 ---Tätä lajia intohimoisesti harrastava ei ehdi laittaa laitetta suojaan, sillä se on lämpimänä ja käytössä läpi talven ;)

--- Lainaus päättyy ---
Thumb

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  3.09.2013     kello on 15:13 ---Pitäisikö tuon ilmastointilaitteen päälle laittaa/ympäri kääräistä joku pressu, ettei pääse lumi sisään. Jos ei veisikään halliin autoa tänä talvena. Onko muut pohtineet asiaa?

--- Lainaus päättyy ---
Luulis,että kestää talven,ilman mitään erillistä huppua,itse en ainakaan laita mitään..

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  3.09.2013     kello on 15:13 ---Pitäisikö tuon ilmastointilaitteen päälle laittaa/ympäri kääräistä joku pressu, ettei pääse lumi sisään. Jos ei veisikään halliin autoa tänä talvena. Onko muut pohtineet asiaa?

--- Lainaus päättyy ---

Aikanaan kun minulla oli ilmastointilaite, niin en tehnyt sille mitään. Eikä vaikuttanut seuraavan kesän toimintaan mitään.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  3.09.2013     kello on 15:55 ---Aikanaan kun minulla oli ilmastointilaite, niin en tehnyt sille mitään. Eikä vaikuttanut seuraavan kesän toimintaan mitään.

--- Lainaus päättyy ---
Ja mullakin lämmitys toiminto,joten tarkoitettu ympäri vuotiseen käyttöön..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View