Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Vaunun talvisäilytys?
Alan:
Pitäisikö tuon ilmastointilaitteen päälle laittaa/ympäri kääräistä joku pressu, ettei pääse lumi sisään. Jos ei veisikään halliin autoa tänä talvena. Onko muut pohtineet asiaa?
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 3.09.2013 kello on 14:26 ---Tätä lajia intohimoisesti harrastava ei ehdi laittaa laitetta suojaan, sillä se on lämpimänä ja käytössä läpi talven ;)
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 3.09.2013 kello on 15:13 ---Pitäisikö tuon ilmastointilaitteen päälle laittaa/ympäri kääräistä joku pressu, ettei pääse lumi sisään. Jos ei veisikään halliin autoa tänä talvena. Onko muut pohtineet asiaa?
--- Lainaus päättyy ---
Luulis,että kestää talven,ilman mitään erillistä huppua,itse en ainakaan laita mitään..
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 3.09.2013 kello on 15:13 ---Pitäisikö tuon ilmastointilaitteen päälle laittaa/ympäri kääräistä joku pressu, ettei pääse lumi sisään. Jos ei veisikään halliin autoa tänä talvena. Onko muut pohtineet asiaa?
--- Lainaus päättyy ---
Aikanaan kun minulla oli ilmastointilaite, niin en tehnyt sille mitään. Eikä vaikuttanut seuraavan kesän toimintaan mitään.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 3.09.2013 kello on 15:55 ---Aikanaan kun minulla oli ilmastointilaite, niin en tehnyt sille mitään. Eikä vaikuttanut seuraavan kesän toimintaan mitään.
--- Lainaus päättyy ---
Ja mullakin lämmitys toiminto,joten tarkoitettu ympäri vuotiseen käyttöön..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta