Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Minkälainen diodi vaunuun?

<< < (7/9) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä -  5.09.2013     kello on 19:06 ---Kävin kahdessa varaosaliikkeessä mutta niiden hyllyssä ei ollut 13-napaista. Sellaisen saisi tilattua hintaan n. 300 € joten olkoon. Noissa 13-nap. liittimissä on ollut ongelmia itsetehdyissä kytkennöisssa ja eräästäkin verkkotilausluettel osta oli ne poistettu.

--- Lainaus päättyy ---

Sehän on pelkästään tekijästä kiinni, paljonko ongelmia haluaa jatkossa.

Jos ostat pelkän rasian ja oikeaa 13-napaista kaapelia - mikähän sen koodi taas olikaan...
No kuiteski kaapeli, jossa on 8*1.5+5*2.5 piuhat sisällä.
Sitte johdotat sen uuden pistorasian ja asennat sen kunnolla. Kun johto on kontin puolella liität maat runkoon, liittimet 1-2 ja 4-7 liitetään vanhoihin johtoihin tinaamalla ja kutistesukka päälle. Uudet maat 11 ja 13 runkoon ja 9-10 kytketään virtaan oman mielen mukaan.
Sitte tietysti etsitään se peruutusvalo 8-nastaan ;)

Mistä ne ongelmat syntyy?

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä -  6.09.2013     kello on 15:30 ---Tarkoitin niitä muiden ongelmia, joista olen lukenut täällä orgissa lähinnä Volvoissa  8)
Minun ongelmani oli tuossa lainauksessa jonka luit(ko ?)

Nämä sähköasiat ovat minulla hanskassa  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Luin, joo - mutta en silti ymmärrä. Mielestäni kellään 13-napaisen laittaneella ei ole ollut ongelmia - jos siis unohdetaan se ettei uudempi volvo alkuunsa tukenut ledivaloja, mutta sehän ongelma on olemassa riippumatta montako nastaa sieltä pistorasiasta löytyy.
Jos ongelma on se ettei Golfiin saa valmista 13-napaista ja sähköhommat ns. hanskassa, eikö silloin nimenomaan kannata vaihtaa itse se Golfin 7-napainen tuohon 13-napaiseen ilman mitään toisen pistokkeen virittelyä Thumb

Niin minä ainakin tekisin - ja tekisin siinäkin tapauksessa, vaikka autoon saisi valmiin 13-napaisen kovaan hintaan ja 7-napainen on jo valmiina.
Väittäisin ihan itteä kehumatta, mun volvon koukkusähköjen olevan luokkaa paremmat kuin kellään joka on sähköt merkkiliikkeessä asennuttanut. ;D  Kun nämä autosähköasiat on mullakin "hanskassa" Thumb Thumb Thumb

Haapaniemen Paroni:
Ei mitään ongelmia ollut,kun tähän nykyseen laitettiin vetokoukku ja 13 napanen pistoke,vaan hinta..

K.E.V:
Mulla on sekä VW:ssä että Volvossa 13 napainen. Ei mitään ongelmaa. Vaihtanut olen uros että naaras pistokkeita. Itselle ja jonkun muullekin. Toiset tekee, toiset puhuu. Vai mitä Ossi

pouhe:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  6.09.2013     kello on 16:14 ---Ei mitään ongelmia ollut,kun tähän nykyseen laitettiin vetokoukku ja 13 napanen pistoke,vaan hinta..

--- Lainaus päättyy ---
Eihän se hinta sinulle ongelma ole. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View