Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Minkälainen diodi vaunuun?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 2.09.2013 kello on 11:54 ---Ei pidä paikkaansa. Kun tuo maa x3 antaa neliöitä enmmän diskovalot katoilee. Lisäksi tuo 13-napainen on tiukemmin kiinni. Koska se lukittuu kierämällä, 7- napainen kuin heiluttais polakkaa porttikongissa ;D
--- Lainaus päättyy ---
Onhan siellä neliöitä enemmän, mutta kärryn valoillehan on vain se yksi maapiuha. Jos haluaa kytkeä kaikki yhteen, niin hyvä on... Tiedä sitten ymmärtävätkö nykyvehkeet semmoista.
Pistokket toki ovat erilaisia, muttei se heiluminen nyt mikään asian ydin ole.
K.E.V:
Nii, 7-napaisessa yksi maa on koko virtanipulle, kun siellä on vaikkapa akunlataus mukana, ne maat on vähissä takavaloille, ottaen mukaan se hölskyvä töpseli :)
Ei kaikkea uudistusta (lue parannusta) vastaan pidä olla automaattisesti.
Olen nyt sattumalta ajellut koppi perässä suhteellisen tai suhteettoman paljon. Nääs kokemusta.....
TonyN:
Tosiaan mulla ei olis tarvetta sille 13 napaselle pistokkeelle kun latauksen muodossa,kuulostaa kalliilta hankkia autoon 13 napainen johtosarja, ellei askartele yleismallisesta joka on edullisempi vaihtoehto ja teettää se vaununkin päässä työtä ihan mukavasti kun joutuu muutaman karvan vetää lisää jos meinaa 13 napaiseen vaihtaa.
Täytyy himan pohtia miten asian hoitais kuntoon,kuitenkaan ei oikeastaan muuta vedetä kun vaunua.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: TonyN - 2.09.2013 kello on 14:43 ---Tosiaan mulla ei olis tarvetta sille 13 napaselle pistokkeelle kun latauksen muodossa,kuulostaa kalliilta hankkia autoon 13 napainen johtosarja, ellei askartele yleismallisesta joka on edullisempi vaihtoehto ja teettää se vaununkin päässä työtä ihan mukavasti kun joutuu muutaman karvan vetää lisää jos meinaa 13 napaiseen vaihtaa.
Täytyy himan pohtia miten asian hoitais kuntoon,kuitenkaan ei oikeastaan muuta vedetä kun vaunua.
--- Lainaus päättyy ---
Sit vaan askartelemaan ja päivitys 13 napaseksi ;) :D Menee nämä syksyn ekat lämpöset päivät puuhastelussa :D
joo o:
Minä otan sulakkeen vaunusta irti (silloin kun vedän vaunua), siitä johdosta mikä tulee vaunun akuille. Näin ei lataa vaunun akkuja, eikä pala veturin sumuvalot matkan aikana. Halvin ja yksinkertaisin ratkasu. Saman voisi hoitaa katkaisimella. (Silloin ei myös toimi keittiöosan valot eikä tule raanasta vettä, mutta ei tarvikkaan silloin kun vaunu on vedossa.)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta