Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

EU luovutti, Roaming-maksut eivät poistu

(1/2) > >>

Duster:
http://www.tekniikkatalous.fi/ict/eu+luovutti+ulkomaiset+matkapuhelut+eivat+halpenekaan/a925428?s=u&wtm=tt-29082013

Rölli:
näin reissumiehen kannalta p*ska homma, mutt toisaalta ei vuoteen oo ollukkaa ukomaan keikkoi.. pitäsköhä asialle tehä jottain..

Aakku:
Hyvä juttu mulle...
Tuskin olisin enää saanut kotimaassa rajatonta datayhteyttä 2€ kuukausihintaan, niin kuin nyt on.
Tällainen tavallinen rahvas kun liikkuu ulkomailla nettiä käyttäen vain noin pari viikkoa vuodessa.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  1.09.2013     kello on 17:57 ---Hyvä juttu mulle...
Tuskin olisin enää saanut kotimaassa rajatonta datayhteyttä 2€ kuukausihintaan, niin kuin nyt on.
Tällainen tavallinen rahvas kun liikkuu ulkomailla nettiä käyttäen vain noin pari viikkoa vuodessa.

--- Lainaus päättyy ---
toi on kyllä aika hyvä pointti.. kyll niit paikallisia saa ostettua ain reissuilla niinku tähän asti, vaikk muutamissa maissa on joutunu turvautumaan paikallisten apuun kun eivät myy ulkomaalaisille..

james_III:
Eli tulevaisuudessakin saamme lomalla pelata peliä: mokkulaa mä metsästän  :) Ongelmahan tosiaan se että myvätkö ja sitte miten se aktivoidaan, riittääkö kielitaito vai vaatiiko sekin jo netin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View