Tekniikkakeskustelut > Primus
Aquaflex-pulmia
jva61:
tyhmä kysymys ehkä, mutta missä on 230v pumppu tuossa systeemissä, omaani kun tutkinu niin en ole sitä vielä löytäny ja vaihtuuko se verkkovirtapumpulle miten, kutkintäkään en ole löytäny. 12v pumppu on kyllä löytyny :D
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 29.09.2013 kello on 22:19 ---tyhmä kysymys ehkä, mutta missä on 230v pumppu tuossa systeemissä, omaani kun tutkinu niin en ole sitä vielä löytäny ja vaihtuuko se verkkovirtapumpulle miten, kutkintäkään en ole löytäny. 12v pumppu on kyllä löytyny :D
--- Lainaus päättyy ---
Tuskinpa löytyy 230v pumppua mistään, kun ei ollut vakiovarusteena millään valmistajalla Aquaflexin kanssa.
jva61:
no eipä sitte ihme vaikkei ole löytyny :o jäi vaan mietityttämään kun kytkentäkaaviossa semmonen oli
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 29.09.2013 kello on 22:25 ---no eipä sitte ihme vaikkei ole löytyny :o jäi vaan mietityttämään kun kytkentäkaaviossa semmonen oli
--- Lainaus päättyy ---
Eikös sulla ollut Polari, niissä mihin minä olen törmännyt AQ ja 230v pumppuun niin 230v pumppu on asennettu vasenpaan etunurkkaan seinälle tai etuelementtiin. On ollut lisävarusteena (liekö joissain malleissa vakiona) saatavissa tuolloin ja on niitä jälkikäteenkin asenneltu. Polariin muuten viimeksi olen 230v pumpun asentanut Aquaflexin yhteyteen (Alden valmis KV 230v pumppu sarja)
-------:
Saako tuota palopesän verkkoa mistä, kun on palanut tuolta huovan alta olis tarvetta moiselle.. :'( Pitää jatkaa etsintöjä. netin syövereistä.. Pystyykö 2490 pohjasta mitään käyttämään hyväksi, ennenkuin turhaan hajoittaa yhden pohjan?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta