Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC
Thetford C2 muutos keskusvesijärjestelmään?
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 31.08.2013 kello on 10:01 ---Itsellä on ollut suunnitelmissa päinvastainen muutos.
Vessan huuhteluvedeksi kun voi ottaa vettä lähes mistä vain, kunhan ei jätä sitä pitkäksi aikaa lämpimään ja käyttää vaikka micropuria joukossa.
Vessa kun on meillä suurin veden kuluttaja ja reissulla loppuu juomavesikin johtuen vessan käytöstä.
Juomavesi on usein hakusessa, kun en laita säiliöön luonnon- enkä kaivovettä.
--- Lainaus päättyy ---
Pitäskö vaihtaa vessat päikseen ;D
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 31.08.2013 kello on 10:16 ---Täytyy olla hyvin pieni puhdasvesisäiliö :-X
Tai sitten huuhteluveden määrä per istuntokerta pitää olla useita litroja :laugh: Vetäähän tuo kasetti 15-18 litraa..
--- Lainaus päättyy ---
Vesisäiliö on n. 90 l mutta vessa täyttyy 2 - 3 päivässä ja 2 - 3 viikon reissuun ei vesi riitä.
cossuesco:
--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 31.08.2013 kello on 12:23 ---Vesisäiliö on n. 90 l mutta vessa täyttyy 2 - 3 päivässä ja 2 - 3 viikon reissuun ei vesi riitä.
--- Lainaus päättyy ---
Missä sinä oikei reissaat jos vettä ei saa 2-3 viikkoon? :)
Itse ole oppinut taas siihen että juomavesi on erikseen.
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: cossuesco - 31.08.2013 kello on 12:37 ---Missä sinä oikein reissaat jos vettä ei saa 2-3 viikkoon? :)
Itse ole oppinut taas siihen että juomavesi on erikseen.
--- Lainaus päättyy ---
Siinäpä se, meillä juomavesi on samassa säiliössä mistä tulee vessan huuhtelu. Thumbd
Siksi olenkin miettinyt vesisäiliöiden eriyttämistä. :-\
Baltiassakaan ei viitsi tankata joka paikassa. :(
Meillä on säiliössä aina ollut juomakelpoista vettä (ainakin on juotu ilman ongelmia 30 vuotta)
krtek:
Tätä vesikeskustelua lukiessa olen alkanut miettimään kuinka moni juo vettä suoraan vaunun raitisvesijärjestel mästä ja kuinka monella on juomavedet erikseen. Jos joku osaisi olla niin näppärä että siitä saisi vaikka kyselyn aikaiseksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta