Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Asuntovaunun säilytys
Kara Vaani:
Itse ratkaisin asian seuraavasti: Sovin hallituksen jäsenten kanssa että ilmoitan kulutetun sähkön määrän vesimittarin luvun yhteydessä. Saman ilmoitin isännöitsijälle. Silloin tällöin olen kutsunut naapurit kahville vaunulle kun olen siellä värkkäämässä. Hyvin toimii.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Kara Vaani - 28.08.2013 kello on 19:16 ---Itse ratkaisin asian seuraavasti: Sovin hallituksen jäsenten kanssa että ilmoitan kulutetun sähkön määrän vesimittarin luvun yhteydessä. Saman ilmoitin isännöitsijälle. Silloin tällöin olen kutsunut naapurit kahville vaunulle kun olen siellä värkkäämässä. Hyvin toimii.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb Thumb
Minulla on myös "avoimet ovet" ja usein naapurin isännät on itsensä löytäneetkin vaunusta
jutustelemassa ;). Myös hyvä keino saada kontaktia.
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 28.08.2013 kello on 19:24 --- Myös hyvä keino saada kontaktia.
--- Lainaus päättyy ---
Hyppään hieman Ot koskien tuota kontaktien saamista yhtiössä. Olen tehnyt fasebuukkiin talonyhtiölle oman ryhmän. Ryhmä on salattu eikä sinne ole asiaa kuin yhtiön asukkailla eikä ole pakollinen mikäli ei halua. Monia juttuja siellä voi helposti viestitellä mukana olijoille, suunnitella pihatalkoita ym muuta.
Kara Vaani:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 28.08.2013 kello on 19:44 ---Hyppään hieman Ot koskien tuota kontaktien saamista yhtiössä. Olen tehnyt fasebuukkiin talonyhtiölle oman ryhmän. Ryhmä on salattu eikä sinne ole asiaa kuin yhtiön asukkailla eikä ole pakollinen mikäli ei halua. Monia juttuja siellä voi helposti viestitellä mukana olijoille, suunnitella pihatalkoita ym muuta.
--- Lainaus päättyy ---
Aika hyvä. Pitääpä laittaa harkintaan...
Jepukka:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 28.08.2013 kello on 19:07 ---Tällä nyt ei ole mitään merkitystä onko autopaikka osakkeena vai yhtiön hallinnassa. Yhtiöjärjestyksessä voidaan niin halutessa kieltää vaunun säilytys joka tapauksessa, eri asia sitten onko kyseinen kielto pätevä ja miten yhtiö tuon sanktioisi.
--- Lainaus päättyy ---
Luulen että jos taloyhtiö on yhtiöjärjestyksessä kieltänyt asuntoauton pidon parkkipaikalla niin voip olla että yhtiössä on muutakin vikaa aikalailla, ihan joka päivä ei yhtiöjärjestystä muutella.
Itse jos kerrostalossa asuisin niin vain pitäisin autoa omalla paikalla ja keskustelisi hallituksen kanssa ystävällisesti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta