Eli jotenkin mun mielestä suunnitelma on tuhoon tuomittu.

|
Eli jotenkin mun mielestä suunnitelma on tuhoon tuomittu. ![]()
http://karavaanari.org/index.php/topic,1867.0.html
Yksiöön yksin muuttaminen jää vaihtoehtona huomattavasti värittömämmäksi. Sun tapauksessa ei suuria investointejakaan tarvita. Kannustusta täältä. kun sen aika koittaa ja uskon ,että saatte lastenkin kanssa monia hauskoja yhteisiä hetkiä vaunuilun parissa asut sitten missä vain ja miten vain kaikkea hyvää jatkoon toivottelen minäkin Alueillahan vuosi vuokrat vaihtelee tonnin kahtapuolen. Lisäksi talkoohommia toivotaan halvemmilla alueilla. Siinä on harrastusta. Talvella lämmitys haukkaa suuren osan jos pidetään paljon päälle 20 astetta. Kesällä on hyvä olla vaunu jossa on avattavia ikkunoita joka puolella. ![]() ja jos on sähkömittari vaunussa saa sen kulutuksen mukaan nyt kun meillä ei sitä vielä ole mittaria niin olaan maksettu sähköstä 4-5 e vuorokaudelta riipuen paikoista missä ollaan ![]() Esim joku tällanen vähintään tiloiltaan (kun sullon niitä lapsiakin) http://www.nettikaravaani.com/hymer/swing/1392707 Ja ihan vinkkinä, jos ostat sen vaunun ajoissa ja viet sen perheesi sillä reissuun, voi olla että eroasiatkin menevät thetfordin vesien mukana . Naisväki kun tykkää näistä vehkeistä kanssa. Voi parisuhde saada ihan uudet ulottuvuudet. (Varsinkin jos pistää mukelot mummulaan vaikka viikoksi)
itse ainakin nautin tästä vielä tällä hetkellä ![]() Jos sinua jokin askarruttaa niin voit laittaa yksityisviestiä niin autetaan miestä mäessä.... Ps. Ympärivuotiseen asumiseen vaunut on joko kabe, solifer, polar tai cabby muut viot unohtaa... Aikanaa ensimmäisestä erotessa ratkaistiin yksin tuumin sen vaimon kanssa talon ositus sillä tyylillä että vaimolle jäi hänen osuuss ja asumisoikeus, mutta minun osuus siirtyi lasten nimiin. Tämä on yksi konsti tuossa lasten asumisen turvaamisessa. Nyt ne lapset asuvat omillaan, mutta omistavat palat talosta jossa vaimo asuu. On toiminut hyvin jo kaksi vuosikymmentä. tuohan on loistava idea kannattaa toteuttaa ei minun kylläkään kun lapset asuvat omillaan enkä ole pennin vertaa ollut eroamasa tuosta mutta ne kennellä se on ajankohtasta niin tosi hyvä juttu tuo jako ![]()
Sitäpaitsi ne ovat aikalailla samanlaiset yksiössä - kaksiossa - ja asuntovaunussa. Ulkona sitten on eri kuviot. Mutta arkielämisessä sisällä ei ole järin suuria eroja, vaunussa ympyrät ovat samat kuin kerrostaloasunnossa, muutamien askeleiden erolla. Kustannuspuolikin yksiössä vuokralla asumisessa lyönee ainakin lähelle vaunuelämän kustannuksia. En ole laskenut, mutta tämmönen näppituntuma jäi, kun luin joku aika sitten nuo vaunuelämän linkin kivat kertoilut. |