Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tulevan kevään riemut.

(1/5) > >>

Turhan Höpöttäjä:
No, loppuihan ne pakkaset viimmein. On se meillä Suomalaisilla mahtavaa kun on nämä eri vuoden ajat. Ja varsinkin niillä jotka sen ymmärtää. Pitkät oli pakkaset, mutta tulipahan hoidettua kotitontun hommia. Koti viikonloppuja vietetään sitten marraskuussa uudestaan. Pilkkireissut alkaa, jokavuotinen hiihtoretki, viikko Pohjois-Norjassa ja "pakollinen" reissu Budabestiin, välillä mökillä viikonloppuna ihailemassa kevään tuloa. No, kesähän siinä jo kaatuu päälle. Jo vain, kyllä passoo. 8) :D ;D

migel:
Käytkö Budapestissä formuloita seuraamassa! Ite olen siellä hikoillut ja illat ihania Budan kuppiloissa ja ruokaravinteleissa! Pestin puolella olen taas majoittunut...

Turhan Höpöttäjä:
Kaveri viettää siellä synttäreitä, se on menon syy. Lentämällä mennään. Syödään Unkarilaista ruokaa ja istutaan hämärissä kapakoissa ja valoisilla terasseilla paikallisten kanssa olutta siemailemassa ja vahvistamassa sukulais kansojemme siteitä.  Muistellaan vielä yhteisiä "rienauksia" Venäläisten kanssa.  8)

Alan:
^

Pääsisihän sinne Fiilikselläkin, varmasti olisi mukava reissu. Lautalla Helsingistä Gdyniaan mennessä, niin saa mukavan startin reissuun.

migel:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  1.03.2011     kello on 09:19 ---Käytkö Budapestissä formuloita seuraamassa! Ite olen siellä hikoillut ja illat ihania Budan kuppiloissa ja ruokaravinteleissa! Pestin puolella olen taas majoittunut...

--- Lainaus päättyy ---

Meni muuten väärinpäin nuo alueet! Siis Budassa asuin ja pestin puolella naatiskelin! Budan puolella ne vanhat linnat kukkuloilla ja pestin puolella tasaisempaa ja enemmän turistirysiä, mutta maailman parasta Gulassia sieltä saa ;D ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View