Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kauppakäyttäytyminen , nettikauppa vai tiskiasiointi

<< < (10/12) > >>

JariJ:
Tässä olen kahtaenvaihda:n kanssa samaa mieltä (näköjään yksi tälläinenkin asia löytyy), että Kiinabulkkia ostaessa kannattaa olla tietoinen saavansa Kiinabulkkia. Mites se oli, markalla saa markan tavaran.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: JariJ - 23.08.2013     kello on 20:46 ---Tässä olen kahtaenvaihda:n kanssa samaa mieltä (näköjään yksi tälläinenkin asia löytyy), että Kiinabulkkia ostaessa kannattaa olla tietoinen saavansa Kiinabulkkia. Mites se oli, markalla saa markan tavaran.

--- Lainaus päättyy ---

Vaan kun tahtoo olla, että kympilläkin saa monesti vain markan tavaran!   :(

perho-ukko:
No,kun asia vedettiin tapetille,esimerkiksi muovikahvainen,kertakäyttö terällä,muovitupella oleva "kirvesmies puukko",maksaa 1€!! Minulta ei saa alle 50€ yhtään puukkoa,ilmeisesti teettävät nuo rautakaupan puukot kiinassa !

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 23.08.2013     kello on 21:14 ---No,kun asia vedettiin tapetille,esimerkiksi muovikahvainen,kertakäyttö terällä,muovitupella oleva "kirvesmies puukko",maksaa 1€!! Minulta ei saa alle 50€ yhtään puukkoa,ilmeisesti teettävät nuo rautakaupan puukot kiinassa !

--- Lainaus päättyy ---

Ostin kans IKH:ta, olikohan se 10 puukkoa 8.90...  Ja ne on pirun hyviä, teräviä, eikä tarvi miettiä, että raskiiko kaivaa rikkaruohoja kivien välistä.
Eräs tuttava, joka aikoinaan teki pärekoreja, sanoi, että halvin puukko. Ne ovat riittävän teräviä ja kun tylsyvät, raaskii heittää pois.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 23.08.2013     kello on 21:21 ---Ostin kans IKH:ta, olikohan se 10 puukkoa 8.90...  Ja ne on pirun hyviä, teräviä, eikä tarvi miettiä, että raskiiko kaivaa rikkaruohoja kivien välistä.
Eräs tuttava, joka aikoinaan teki pärekoreja, sanoi, että halvin puukko. Ne ovat riittävän teräviä ja kun tylsyvät, raaskii heittää pois.

--- Lainaus päättyy ---
   No,jokainen valitsee itse !! Oletko nähnyt poromiehillä vyöllä muovikahvaista ja muovitupella olevaa puukkoa ??

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View