Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Talvivaaran lähtölaskenta

<< < (11/52) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 15.11.2013     kello on 20:51 ---Vielä on toivoa. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Sijoittajan kannaltako ?  ;D

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 15.11.2013     kello on 20:52 ---Viime viikon rikottimen kunnostus taisi olla viimenen homma.... Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Eikös tuon pitäisi olla oman työn kannalta sitten huonompi juttu ?

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 15.11.2013     kello on 20:53 ---Sijoittajan kannaltako ?  ;D

--- Lainaus päättyy ---
      Kaikkien kannalta...itellä itikan tuhauksen verran sijoitusta  ??? ;)

Jushi69:
Suurin virhe oli jo mustapekalla kun käytös oli ylimielistä joka sitten valui alemmas koko ajan ja pilasi matkallaan koko ketjun.
Siihenkö soppaan yhdistetään firma joka ei maksa mitään niin ei ammattilaiset tule kyseiseen lafkaan vaan otetaa halavalla vasta koulusta tulleita ja näillä yritetään pyörittää vaativaa prosessia...
Ei onnistu ikinä...
Taisin jo aikaisemmin mainita että tämä on mahdoton yhtälö ja olisihan näitä hauskoja esimerkkejä lisääkin tupeloinnista mutta tämä riittäköön tähän palaan.
Käykää lukemassa Kainuun sanomista Talviksen uutiset ja varsinnnii niitä ihmisten kommentteja...
Niitä luen päivittäin ja hirnun .

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 15.11.2013     kello on 20:53 ---Sijoittajan kannaltako ?  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Kukaan ketä olen jutellu ei halua olla Talviksella töissä... Ei kukaan... :-[
Ei ole ikävä eikä tule...Jos työttömyys tulee niin ei ole itsestä taaskaan kiinni. ;D
Kaikkeni olen tehny tähänkin asti.. :)

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 15.11.2013     kello on 21:00 ---Kukaan ketä olen jutellu ei halua olla Talviksella töissä... Ei kukaan... :-[
Ei ole ikävä eikä tule...Jos työttömyys tulee niin ei ole itsestä taaskaan kiinni. ;D
Kaikkeni olen tehny tähänkin asti.. :)

--- Lainaus päättyy ---
       Jatko erä! tietysti ei kukaan halua olla häviäjän leirissä, mutta katotaan sano Sokia kuurolle...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View