Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Auton paino

<< < (20/39) > >>

aaoulusta:
Nonii1  etuakseli 1352kg ja taka akseli 1622kg..peräkontti melkein kalustettu vettä 30l, toinen kaasupullo tyhyjä.1 vararengas tuvan puolella 2 akkua.....oikea puoli näyttää olevan raskaampi kuin vasen...

ktako:
laittakaa pieni kuomukärry perään ja raskaat tavarat sinne,niin helpottaa auton painoissa. Kahdeksallakympillä kin ehtii perille.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 17.04.2014     kello on 19:03 --- Kahdeksallakympillä kin ehtii perille.

--- Lainaus päättyy ---

Niin ehtiiki. Paino 4100Kg, eikä koskaan tarvitse ajatella painoa, muusta kuin omasta.  ;)

Vemppu:
Ajokorttivaatimukse t katsotaan papereista ja painot vaakalla (jos tarkalle menee).

Ruotsi tulkitsee tiukasti eli sakkoa voi tulla myös kortin loppumisesta jos ylipaino nostaa ajoneuvon luokasta toiseen.

Suomi ja moni muu tulkitsee kevyemmin > sakot "vain" ylikuormasta muttei kortin "puutteista".

Noin olen antanut itseni sivistää kun olen asiasta kysellyt.

On eri asia ajaa paperienkin mukaan yhdistelmäkortin vaativaa yhdistelmää vajaalla kortilla kuin paperien mukaan B-kortilla ajettavaa mutta ylipainon vuoksi 3500Kg:n rajan ylittävää.
-----

Ehtiminen, aikataulut ja aikataulujen syyt lienevät jokaisen oma asia. Mukava jos joillakin aikaa on niin että sitä ei tarvitse miettiä mutta esim. itse en ole taloudellisesti riippumattomassa asemassa joten joskus on hopumpi ja pari tuntia voi olla kovastikin "kortilla".

Mutta onnittellut heille joita aikataulut eivät rasita.

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 17.04.2014     kello on 19:03 ---laittakaa pieni kuomukärry perään ja raskaat tavarat sinne,niin helpottaa auton painoissa. Kahdeksallakympillä kin ehtii perille.

--- Lainaus päättyy ---
       Rekkakuskia ei minusta tule!  eikä raskaita kuletella...jos tulee ylitystä niin pientä on ... ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View