Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Auton paino
retsasung52:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 16.04.2014 kello on 20:35 --- Eipäs houruta höpöjä! jos on palvelualtis katsuri niin varmasti antaa rengas painot jos haluaa, ainaski täällä alppilan yksityisellä asemalla..tules tänne niin saat oikiaa palvelua,,höpinät sikseen
--- Lainaus päättyy ---
Tää ei oo mitään mutua vaan omakohtaisesti kysytty. Miksise auto pitäisi punnita? Onhan sille tehty rekisteröintikatsas tus ja tuskin silloinkaan käytetty vaa'alla. Kuten sanoin katsastusmiestä ei kiinnosta pätkääkään mitä se auto painaa.
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: retsasung52 - 16.04.2014 kello on 20:49 ---Tää ei oo mitään mutua vaan omakohtaisesti kysytty. Miksise auto pitäisi punnita? Onhan sille tehty rekisteröintikatsas tus ja tuskin silloinkaan käytetty vaa'alla. Kuten sanoin katsastusmiestä ei kiinnosta pätkääkään mitä se auto painaa.
--- Lainaus päättyy ---
Miksei autoa voisi punnita? minua ittiäni kiinnostaa se paino ja sen jakautuminen.kun vermeet mukana iliman matkustajia..
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 16.04.2014 kello on 20:37 --- Oisitko verrranut puntareita? kaatiksella muistaakseni +- 20kg tarkkuus
--- Lainaus päättyy ---
must tuntuu ett se taara/kokonaispaino ei oo oikeen.. kylläki sisään ulos määrä.... ainaki mun kulkineelle antaa kaatopaikan vaaka noin kolmesataa kiloo enempi mitä katsastus aseman rattaan alle laitettava pexsattu vaaka... oli tullu kaliproinnista edellisenä päivänä tarkkuus +-5 kiloo
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 16.04.2014 kello on 20:35 --- Eipäs houruta höpöjä! jos on palvelualtis katsuri niin varmasti antaa rengas painot jos haluaa, ainaski täällä alppilan yksityisellä asemalla..tules tänne niin saat oikiaa palvelua,,höpinät sikseen
--- Lainaus päättyy ---
Ainakin joillakin asemilla, mm. Q-katsastus Kuopiossa, näkee ihan itse pyöräkohtaiset painot kun on mukana katastuksessa. Jarrudynamometrissä on myös vaaka ja painot näkyvät samanaikaisesti jarrujen voimien mukana. Tosin minulle sanottiin, että niitä ei ole kalibroitu, mutta varmasti ovat suuntaa-antavia.
Aakku:
Iskaritestikoneessa oli kanssa vaaka...
Vaakasin sillä itseni. Pieni heitto oli vasemman ja oikean anturin välillä.
Molemmat näytti mun mielestä liikaa...tai sit pitäis alkaa vaan dietille. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta