Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Auton paino
JPVäisänen:
--- Lainaus käyttäjältä: JPVäisänen - 6.03.2014 kello on 17:05 ---Pittääpä kysästä ja kiitti vinkistä :) Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Ei tarvinnu kysästä kun katsastaja oikein pyysi mukaan halliin. Sai ihan ite todeta ja kirjata muistiin lukemat :)
Kaija:
Hys, hys pojat! Eipäs nyt nosteta tällaista hiuksia nostattavaa :o aihetta esiin, kun mä olen just selkä vääränä kantanut isoja Ikean kassillisia tavaraa Tessuun.
Hätätapauksessa pitää sitten myydä taittofillarit halvalla poliiseille ja laskea vesisäiliö tyhjäksi. ;)
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: JPVäisänen - 16.04.2014 kello on 12:13 ---Ei tarvinnu kysästä kun katsastaja oikein pyysi mukaan halliin. Sai ihan ite todeta ja kirjata muistiin lukemat :)
--- Lainaus päättyy ---
mitäs näytti painot ja mitä ottees lukkee?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 29.08.2013 kello on 18:31 --- Itse kun tämän nykyisen ostin, niin sen olisi saanut kyllä 3500 kg rekisteröityä 1+3 paikaiseksi, mutta itse en viitsinyt alkaa pelleillä tuon painon kanssa kun kerta kortti on tarpeeksi iso ja ostin maxi alustaisen joka on 4005kg kokonais painoltaa ja kantavuutta jää normi talvimatkailu matkavarustuksen( sukset, grillin, pöytä ja sun muiden normi varusteiden) ja katsastusmiehen( se istuu siellä pukilla kun auto punnitaan katsastuksessa) kanssa vielä noin 400kg.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
JPVäisänen:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 16.04.2014 kello on 12:57 ---mitäs näytti painot ja mitä ottees lukkee?
--- Lainaus päättyy ---
Elä etes kysy :) pikkasen oli "ylipainoa"
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta