Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Auton paino
kaarina:
Saatko sä siihen kymmeneen kiloon per napa mahtumaan vaatteiden ja jalkineiden lisäksi ruoat, vuodevaatteet, pyyhkeet ja vessatarvikkeet, kirjat,kartat, ea+lääkkeet, korjausvermeet, korokepalat, astiat, matot sisällä ja pihalla, puutarhatuolit ja pöydät, mahdolliset fillarit, grillit, telkkarit, markiisin, lämpöverhot, invertterin, hupiakun, webaston, navin,lasten lelut ja muut harrastusvälineet ja kaiken muun mitä ihmiset keskimäärin mukanaan kuljettaa....Ei ihan taida mahtua:)
t.Kaarina
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 29.08.2013 kello on 18:17 ---Saatko sä siihen kymmeneen kiloon per napa mahtumaan vaatteiden ja jalkineiden lisäksi ruoat, vuodevaatteet, pyyhkeet ja vessatarvikkeet, kirjat,kartat, ea+lääkkeet, korjausvermeet, korokepalat, astiat, matot sisällä ja pihalla, puutarhatuolit ja pöydät, mahdolliset fillarit, grillit, telkkarit, markiisin, lämpöverhot, invertterin, hupiakun, webaston, navin,lasten lelut ja muut harrastusvälineet ja kaiken muun mitä ihmiset keskimäärin mukanaan kuljettaa....Ei ihan taida mahtua:)
t.Kaarina
--- Lainaus päättyy ---
Ei ne pitää olla siellä auton painossa mukana. Mutta laskelma on esimerkki kuinka karu on totuus yli neljälle rekisteröityjen autojen kohdalla.
Aina kun uusi auto katsastetaan, niin siellä pitäisi olla nuo vekottimet mukana, mutta kun ihmisistä on niin hauska pettää itseään, niin vielä nykyäänkin uskotaan kauppiasta, kun se sanoo että voi sillä ajella menemään. Itse kun tämän nykyisen ostin, niin sen olisi saanut kyllä 3500 kg rekisteröityä 1+3 paikaiseksi, mutta itse en viitsinyt alkaa pelleillä tuon painon kanssa kun kerta kortti on tarpeeksi iso ja ostin maxi alustaisen joka on 4005kg kokonais painoltaa ja kantavuutta jää normi talvimatkailu matkavarustuksen( sukset, grillin, pöytä ja sun muiden normi varusteiden) ja katsastusmiehen( se istuu siellä pukilla kun auto punnitaan katsastuksessa) kanssa vielä noin 400kg.
kaarina:
Mutta kun ne tavarat ei ole mukana siinä auton painossa, ja siitä se harha syntyy. En usko että ihmisistä on kiva huijata itseään, mutta ihmisistä on kiva uskoa, että jos autossa on 4-6hengelle vuoteet sekä penkit turvavöineen ja sen kerrotaan olevan 4-6 hengelle rekisteröity, että siihen oikeasti voi ottaa sen määrän ihmisiä mukaan. Sekä myös niiden tavarat. Ja jos sen sanotaan vaativan vain c-korttia, että sekin pitäisi paikkansa. Vähän niin kuin etttä jos ostaa12 hengen astiastoa, sitä kuvittelee, että siinä myös on astiat 12 hengelle.
t.Kaarina
cossuesco:
Lasketaanko auton omamassaan kuljettaja mukaan?
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 29.08.2013 kello on 18:31 ---Itse kun tämän nykyisen ostin, niin sen olisi saanut kyllä 3500 kg rekisteröityä 1+3 paikaiseksi, mutta itse en viitsinyt alkaa pelleillä tuon painon kanssa kun kerta kortti on tarpeeksi iso ja ostin maxi alustaisen joka on 4005kg kokonais painoltaa ja kantavuutta jää normi talvimatkailu matkavarustuksen( sukset, grillin, pöytä ja sun muiden normi varusteiden) ja katsastusmiehen( se istuu siellä pukilla kun auto punnitaan katsastuksessa) kanssa vielä noin 400kg.
--- Lainaus päättyy ---
Eikös tuo 3500kg ylitys ole sellainen maaginen raja, joka tuo kaikenlaisia kuluja ja hidasteita Euroopan teillä ajellessa. Näin olen jotenkin antanut itselleni ymmärtää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta