Matkailukeskustelut > Tapahtumat

Syksyn Caravan-Messut Lahdessa 20.-22.9.2013

<< < (20/22) > >>

K70:
Aiheen ohi, enkä tiedä mihin koukkua olet miettinyt, mutta jos työkalut pysyy kourassa ja haluaa itse koukun askarrella, niin itse tilasin mielestäni edukkaasti briteistä pf jonesilta.
Tuli kotiovelle alle viikossa.

Vesseli:

--- Lainaus käyttäjältä: K70 - 22.09.2013     kello on 21:46 ---Aiheen ohi, enkä tiedä mihin koukkua olet miettinyt, mutta jos työkalut pysyy kourassa ja haluaa itse koukun askarrella, niin itse tilasin mielestäni edukkaasti briteistä pf jonesilta.
Tuli kotiovelle alle viikossa.

--- Lainaus päättyy ---
Kaben perään koukku on tulossa eli ei ole mikään vakiokoukku.
Perässä on koukku, joka sisältyi autokauppaan. Muuten hyvä
koukku, mutta on laiton. Tietenkin auton myyjä maksaa laillisen
koukun, joten kyselin vain saatavuutta.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 22.09.2013     kello on 21:23 ---Takavetoisia itsekin haeskelin, mutta eipä niitä liiaksi asti löytynyt. Mikään ei kolahtanut sisustukseltaan niistä joissa käytiin katsomassa. Tarvikepuoli lähes olematon, itse olisi muutaman valaisimen saattanut ostaa, mutta kun ei ollut niin ei.

--- Lainaus päättyy ---
Juu, ei paljoa ollut  8) Jos jätetään Man alustaiset Morelot, Artot ja Concordet pois laskuista, niin muistan vain yhden takatuupparia integroiduista; mesealustainen Rapido. Tuli tuossa autossa juteltua pariskunnan kanssa joilla moinen oli ja kokemuksia (=takuukorjauksia  :-X) siitä sekä muista merkeistäkin..

Saareke vuoteellisia autoja tuolla oli, mutta näin yli 190 pitkänä saa ne näköjään unohtaa  :-X
Lisäksi pitkänä useassa mallissa suihkussa seisominen onnistui vain kattoluukku auki - sitten kun laittoin oven/haitarin kiinni, erilliskopperossa tuli ahdistus kun ei oikein pysty käsiä nostaa ylös ovi kiinni  :o Omassa pelissä ei näitä ongelmia ole..

Jos vaunupuolella oli pariskuntavetoista, niin sitä samaa oli autopuolella vielä vahvemmin - tähän lasken kaikki ½-intikat.

Mukavasti oli treffialueella hulinaa ja porukkaa, ja saatiin vapautunut paikka Teivaan satamasta.
Aika aktiivia on tuo ACCF:n väki kun heitä oli autoilijoista isojoukko.. Toinen ehkä täysin oma kuppikunta oli numeroitu CCF-klaani, ja olivat vallanneet (tai varanneet ennakkoon) parhaimmat rantapaikat - pari Concordea joukossakin.
Sapuska Lokissa hyvää ja yleensäkin jäi treffeistä positiivinen kuva - kenties vuoden päästä uusiksi paremmalla ajalla Thumb Paikkana tuo on mukavan "aktiivi", ei mikään "pellonlaita"  ;D Plussaa oli vielä iltasyömiset Matkustajasataman samanaikaisilla kalamarkkinoilla  Thumb

Edit: typoja

Vaeltaja:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 22.09.2013     kello on 16:19 ---Ja taaskaan en viitsinyt raahautua sinne keslustelupalstaref feille...

--- Lainaus päättyy ---

Tulihan siellä keskustelupalstatre ffeillä käytyä. Ilohan se on mukavassa seurassa jalkojaan lepuuttaa messuosastoilla ravaamisen välissä. Samalla kahvia kupista hörppien jutustelun lomassa.

Edelleenkään ei löytynyt uusien autojen valikoimasta pohjaratkaisultaan meille sopivaa mallia. Vanha kulkupeli on siltä osin vieläkin melle toimivampi ratkaisu.

kimi:
Retkeilyautoja oli aika monta näytillä ja itse asiassa niitten sisustusratkaisuja katselin. Jostain syystä ajatus muuttaa vanha ambulanssi sellaiseksi on ollut haaveena pitkään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View