Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Kattoikkunan reunaosan korjaus

<< < (2/2)

88k5:
Itse fikaisin Acrifixillä, tehnyt monia kirkkaiden muovien korjauksia sillä;
http://tuotteet.etra.fi/fi/g2315957/

Tuota "superliimaakin" mulla on, mutta peittävempää saumaa ja täyttöä pitävämmin saa Acrifixillä, Tuohon reikään voi akryylin palan, tai vielä pitävemmän tekee isommasta akryylin palasta "laastarin" koko "haavan" alueelle  :D

Tuo superliima on (se nestepullo) on ihan pikaliimaa, eli vaatii kovan sekuntien päittäispuristuksen . Tai hyvin tiiviin raon, jos noita "hitsausrakeita" täyteaineena käyttää..

tkunnas:
Tietääkö kukaan, saako noita syanoakrylaattiliim aan sulavia rakeita jostain muualta. Tuolta superliima-sivustolta ei oikein elonmerkkiä saa, ei tule tilausvahvistusta eikä tiedustelusähköpost iin vastata.

Siinä määrin kiinnostava tekniikka kuitenkin, että olisi kiva testata, sopisiko muihinkin korjauskohteisiin.

88k5:
^
Kesti se mullekin s-postiin vastaaminen usean päivän. Toisaalta kun soitin, niin kävin noutamassas tavarat ihan naamatusten samana päivänä  ;D

tkunnas:
Selvisi tämä asia täälläkin. Postista jäänyt saapumisilmoitus tulematta...

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: tkunnas - 27.08.2013     kello on 21:45 ---Tietääkö kukaan, saako noita syanoakrylaattiliim aan sulavia rakeita jostain muualta. Tuolta superliima-sivustolta ei oikein elonmerkkiä saa, ei tule tilausvahvistusta eikä tiedustelusähköpost iin vastata.

Siinä määrin kiinnostava tekniikka kuitenkin, että olisi kiva testata, sopisiko muihinkin korjauskohteisiin.

--- Lainaus päättyy ---

Sitä en tiedä saako muualta, mutta samalta sivulta olen tilannut ylimääräisen raepurkin..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View