Tekniikkakeskustelut > Truma

Truma C 3402/6002 takaiskuventtiili.

<< < (2/4) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 20.08.2013     kello on 00:10 ---.......ja tuosta on hyötyä ainoastaan kun pakkasvahti aukaisee pohjahanan.

--- Lainaus päättyy ---

Olen ymmärtänyt, että juuri tuohon tarkoitukseen se on laitettu. Ja siinä se on yhtä tärkeä, kuin se pakkasventtiilikin.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 19.08.2013     kello on 21:58 ---Se on ylipaineventtiili, ehkä 3 barin, mutta en ole varma.

--- Lainaus päättyy ---

Olin väärässä, kävin tarkistamassa asian. :-[

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 20.08.2013     kello on 07:35 ---Olen ymmärtänyt, että juuri tuohon tarkoitukseen se on laitettu. Ja siinä se on yhtä tärkeä, kuin se pakkasventtiilikin.

--- Lainaus päättyy ---

Jos säilyttää vesiä autossa matkojen välillä niin silloin tuosta voi olla hyötyä. Itse tyhjennän vaikka seuraavana viikonloppuna olisi uusi matka tiedossa ja mielestäni putkisto tyhjenisi paremmin jos avaan putkiston kauimmaisen hanan, keittiöhanan ja korvausilma tulisi sen kautta

.
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 20.08.2013     kello on 09:13 ---Olin väärässä, kävin tarkistamassa asian. :-[

--- Lainaus päättyy ---

Minäkin oletin tuon olevan ylipaineventtiili kunnes luin nimikkeen sarka karavanin sivulla.

kimi:
Tuiossa ne on, vanha ja uusi vierekkäin. Uusi on tuo punainen ja vaikuttaa siltä, että tuo venttiili on rakennettu hiukan järeämmäksi. Tänään paikoilleen.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 21.08.2013     kello on 12:00 ---Tuiossa ne on, vanha ja uusi vierekkäin. Uusi on tuo punainen ja vaikuttaa siltä, että tuo venttiili on rakennettu hiukan järeämmäksi. Tänään paikoilleen.

--- Lainaus päättyy ---

Onko punaisen letkulähtö pienempi halkaisijaltaan?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View