rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Verkkokaupat  (Luettu 6559 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Verkkokaupat
« : 28.02.2011 kello on 16:00 »
Oiskos tarvetta omalle osiolle netissä olevista kaupoista. Vinkkejä/ käyttökokemuksia.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Verkkokaupat
« Vastaus #1 : 28.02.2011 kello on 16:01 »
Laitan nyt tähän ensimmäisen. Onko kellään kokemuksia seuraavasta.



http://www.alibaba.com/

  • Vieras
  • Vs: Verkkokaupat
    « Vastaus #2 : 28.02.2011 kello on 16:49 »
    Veitpä jalat suustani Weiccoseni.Juuri tänään törmäsin netissä tällaiseen liikkeeseen joka myy noita Spyderin takkeja naurettavaan hintaan jos vertaa mitä maksaa esim. Intersportissa.
    Suomalainen kun olen niin epäilykset heräsi heti että mikähän tässä on juonena. ???
    Onko tämä jokin huijaussivusto??
    Mitään keskustelua en ole netistä löytänyt kun muutaman kysymyksen asiasta.
    Tässä minun linkkini:

    http://www.finlandhelsinki.net/

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:13
    • Janakkala
      • Jotain räpsyjä
    Vs: Verkkokaupat
    « Vastaus #3 : 28.02.2011 kello on 16:58 »
    Veitpä jalat suustani Weiccoseni.Juuri tänään törmäsin netissä tällaiseen liikkeeseen joka myy noita Spyderin takkeja naurettavaan hintaan jos vertaa mitä maksaa esim. Intersportissa.
    Suomalainen kun olen niin epäilykset heräsi heti että mikähän tässä on juonena. ???
    Onko tämä jokin huijaussivusto??
    Mitään keskustelua en ole netistä löytänyt kun muutaman kysymyksen asiasta.
    Tässä minun linkkini:

    http://www.finlandhelsinki.net/

    Tekstit käännetty googlella  ::)
    Toimitusehdot "***Me lähetämme sinulle seuranta numeron 48 tunnin kuluttua olemme saaneet maksusi."
    Yhteystietoina pelkkä yhteydenotto lomake.

    Empä lähtis tilaamaan.
    « Viimeksi muokattu: 28.02.2011 kello on 17:00 »

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:00
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    Vs: Verkkokaupat
    « Vastaus #4 : 28.02.2011 kello on 17:01 »
    Veitpä jalat suustani Weiccoseni.Juuri tänään törmäsin netissä tällaiseen liikkeeseen joka myy noita Spyderin takkeja naurettavaan hintaan jos vertaa mitä maksaa esim. Intersportissa.
    Suomalainen kun olen niin epäilykset heräsi heti että mikähän tässä on juonena. ???
    Onko tämä jokin huijaussivusto??
    Mitään keskustelua en ole netistä löytänyt kun muutaman kysymyksen asiasta.
    Tässä minun linkkini:

    http://www.finlandhelsinki.net/

    Tuossa on yksi esimerkki heidän hinnoistaan. Eivät ainakaan prosenttilaskua osaa:
    €194.07
    Alennus: €58.22
    Säästä: 70%

    Tuossa on alennus 30% ja siis hinta 70%. Enpä luottaisi tuollaiseen yritykseen.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: Verkkokaupat
    « Vastaus #5 : 28.02.2011 kello on 17:05 »
    Tekstit käännetty googlella  ::)
    Toimitusehdot "***Me lähetämme sinulle seuranta numeron 48 tunnin kuluttua olemme saaneet maksusi."
    Yhteystietoina pelkkä yhteydenotto lomake
    Empä lähtis tilaamaan.
      Olen tilannut Norjasta paljon tavaraa (muun muassa teriä,ja vaatteita),mutta ovat tulleet laskulle,en koskaan maksa mitään,ennenkuin nään tavaran,siitä syystä myös en koskaan peri puukoista ennakkoon maksua,tavara pitää hyväksyä,maksu sitten !!! :) :)

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 20:40
    Vs: Verkkokaupat
    « Vastaus #6 : 28.02.2011 kello on 17:58 »
      Olen tilannut Norjasta paljon tavaraa (muun muassa teriä,ja vaatteita),mutta ovat tulleet laskulle,en koskaan maksa mitään,ennenkuin nään tavaran,siitä syystä myös en koskaan peri puukoista ennakkoon maksua,tavara pitää hyväksyä,maksu sitten !!! :) :)
    Harvassapa ovat ne verkkokaupat jotka laskulle myyvät nykyään..

    www.dealextreme.com  <= tuolta löytyy kaikkea turhaa ja vielä turhempaa, mutta on joukossa paljon käyttökelpoistakin. Hinnat eivät päätä huimaa ja toimitus kestää kuukaudenpäivät. Voin joka tapauksessa suositella, useasti tuolta tullut jotain pientä ja vähän isompaa tilattua. Enemmän kuitenkin "krääsää".

    Toinen suosikki on luonnollisesti ebay, kaikkine eri maalaisine variaatioineen: www.ebay.com ja www.ebay.co.uk/ nyt mainittakoon.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:11.04.2024 kello on 19:02
    • Luonnonmaa, Naantali
    Vs: Verkkokaupat
    « Vastaus #7 : 28.02.2011 kello on 18:12 »
    Terve!

    Olen asioinut ainoastaan (paria tapausta lukuun ottamatta, molemmat liittyvät matkailuharrastukse en) sellaisten myyjien kanssa, joilla maksaminen käy joko pankki- tai luottokortilla tai posti- tai matkaennakolla. Myös laskulla maksaminen käy, mutta on vaan harvinaisempaa.
    Kauppaa olen käynyt kotimaan lisäksi eurooppalaisten ja USAlaisten kauppojen kanssa, eikä pettymyksiä ole tullut. (koputtaa puuta) ;)

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 20:40
    Vs: Verkkokaupat
    « Vastaus #8 : 28.02.2011 kello on 18:37 »
    Luottokortti/Paypal ovatkin mitä mainioimpia maksuvälineitä ulkomaalaisten verkkokauppojen kanssa. :)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:36
    • Kulkija
    Vs: Verkkokaupat
    « Vastaus #9 : 28.02.2011 kello on 19:53 »
    www.mymemory.co.uk - muistia ym. Ei enää ilmainen toimitus.  :'(
    www.play.com - matkaopaskirjoja, elokuvia, musiikkia, vaikkamitä. Eivät toimita elektroniikkaa UK:n ulkopuolelle. Ilmainen toimitus.
    www.bookdepository. com - matkaopaskirjoja, ja halvalla. Ilmainen toimitus.

    Dealextreme on luotettava, aina on tavara tullut, vaikka joskus viiveellä. Nyt on kaksi pakettia tulossa ja molemmat lähti noin viikossa tilauksesta, matka vie aikaa viikosta kahteen. Kohta osaan kertoa paljonkin monen tarpeellisen tavaran laadusta. Paras ostos on ollut 15 euron huipputehokas alumiininen taskulamppu, joka toimii kameran pattereilla (10 kp laadukkaital noin 5 euroa, Suomessa 8,90/kpl). Krääsäkin on kivaa.

    Huippupaikka kameraihmisille on http://www.cameranu.nl/ , joka on Hollannissa eli ei huolta alveista, tulleista sun muista.

    Eli kannattaa muistaa se reilun 43 euron raja, jota vähäarvoisemmat ostokset tulee kotiin ilman valtiovallan huomiota.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 20:40
    Vs: Verkkokaupat
    « Vastaus #10 : 28.02.2011 kello on 20:37 »
    Eli kannattaa muistaa se reilun 43 euron raja, jota vähäarvoisemmat ostokset tulee kotiin ilman valtiovallan huomiota.

    Ja tässä kannattaa sitten huomioida vielä sekin että tuo raja menee koko lähetyksen arvosta (tuote+postikulut), eli esim DX:stä tilatessa kannattaa tilata suosiolla useampi alle 43e paketti kun toimituskult sisältyvät jo tuotteen hintaan.


    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
    • 1299XX
    Vs: Verkkokaupat
    « Vastaus #11 : 28.02.2011 kello on 20:54 »
    http://www.nierle.com/fi/etusivu.html

    Muutama tilaus tehty ja aina on kaikki tullu perille. Noin viikon päästä ku maksu on siellä päässä näkynyt, niin on tavara ollut kotiovella. Ja aina ollaan maksetttu tilille suoraan.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 4.07.2023 kello on 11:42
    • Hämeenperä
    Vs: Verkkokaupat
    « Vastaus #12 : 28.02.2011 kello on 23:31 »
    Luottokortti/Paypal ovatkin mitä mainioimpia maksuvälineitä ulkomaalaisten verkkokauppojen kanssa. :)

    Kertokaas miten Paypal toimii? Arveluttaa aina tuo visa numeroiden lähettely.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
    • Strömma Kemiönsaari
    Vs: Verkkokaupat
    « Vastaus #13 : 1.03.2011 kello on 06:38 »
    Minä kun tilasin jenkeistä vaatteita niin maksoin käteisellä Stockmannin yläkerrassa sijaitsevan onko se nyt Western Union bankin kautta! Hieman kalliimpi vaihtoehto mutta takuuvarma!

    Sieltä lähettivät maksusitoumuksen jannulle jenkkilässä paikalliseen konttoriin josta hän allekirjoituksella sen kuittasi ja mailasi minulle maksun saapuneen ja rahdin lähteneen!

    Ei heilu visanumerot missään netissä ja on luotettavaa toimintaa!!! Paketti oli melkein viikossa Hangon tullissa, sieltä sen ulos saaminen on jo toinen tarina...

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:10.04.2024 kello on 14:34
    Vs: Verkkokaupat
    « Vastaus #14 : 1.03.2011 kello on 07:31 »
    Tuolta on tavaraa tullut tilattua.Maksu täytyy ensin näkyä heillä,sitten lähettävät tavaran.
    Tulee alle viikossa ja kotiovelle,postimaksu halvempi kun suomen postilla.(numerolla pystyy seuraamaan missä menee)
    http://www.carlights.de/

    Muksut aikoinaan kun vielä kotona olivat tilasivat urheiluvaatteita/kenkiä Ruotsista netin kautta,mun luottokorttin numeroa
    siihen aikaan tarvittiin siihen.Ei mitään vaikeutta,tavaran toimituksessa kertaakaan.