Tekniikkakeskustelut > Primus
2470 pöhöttää hikeen asti
miguli.jalkanen:
Ohjaustaulun olen vaihtanut toisee ohjaustaulun valojen vilkatelun vuoksi.Vika ei ollut siinä.Nyt kun valot taulussa toimii niin löytyi uusi vika.Lämmitys ei katkea laisinkaan vaikka säätöpotikasta vääntelee.Tämä siis sähköllä.Kaasua en ole vielä testannut.Alkaa yöllä hikoiluttamaan kun lämpöä vaan pukkaa.Voisiko olla niin että olen ohjaustaulua vaihtaessa laittanut huonetermarin piuhat väärinpäin.Lämminve sivaraaja on vaunusta poistettu.Voisiko sillä olla jotain vaikutusta.Varaajan piuhat roikkuvat irrallaan(lue kytkemättä mihinkään).Tippanappi ei ollut alhaalla.
Fenix:
Termaria veikkaan. Omassa kulkimessa oli termarin abiko vähän löystynyt, niin se ei osannu oikeen päättää, että toimiiko vai ei.
Knaus-90:
--- Lainaus käyttäjältä: miguli.jalkanen - 17.08.2013 kello on 18:40 ---Ohjaustaulun olen vaihtanut toisee ohjaustaulun valojen vilkatelun vuoksi.Vika ei ollut siinä.Nyt kun valot taulussa toimii niin löytyi uusi vika.Lämmitys ei katkea laisinkaan vaikka säätöpotikasta vääntelee.Tämä siis sähköllä.Kaasua en ole vielä testannut.Alkaa yöllä hikoiluttamaan kun lämpöä vaan pukkaa.Voisiko olla niin että olen ohjaustaulua vaihtaessa laittanut huonetermarin piuhat väärinpäin.Lämminve sivaraaja on vaunusta poistettu.Voisiko sillä olla jotain vaikutusta.Varaajan piuhat roikkuvat irrallaan(lue kytkemättä mihinkään).Tippanappi ei ollut alhaalla.
--- Lainaus päättyy ---
Entäs hananappi onko päällä, jos ei ,niin katso ne tuntoelimen johdot että ovat kiinni.
Ohjauspaneelissa ne johdot ovat nastoissa 9 ja 10.
miguli.jalkanen:
Ei ollut hananappikaan päällä.Tuntoelimen piuhat on kiinni mutta en ole niistä varma menikö oikeinpäin kun vaihtelin paneelia.Onko niillä varaajan piuholilla mitään merkitystä kun eivät ole missään kiinni nyt.Siis varaajan päässä.Joka siis on poistettu.
miguli.jalkanen:
Ahaa.Mihin nastaan tulee akulta virtanen?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta