itse en ikinä muista ottaa sitä kuvaa
Sehän käy helposti: kamera käteen ja kartanolle.... No, mitäs siinä vielä teet?
itse en ikinä muista ottaa sitä kuvaa Sehän käy helposti: kamera käteen ja kartanolle.... No, mitäs siinä vielä teet? Suunnittelin että palstan nimimerkin/tunnuksen voisi laittaa tarran alle. ![]() Ai, tällainen ketjukin oli - olivat esillä jo "Mitäs tänään on tehty" -osiossa Tällainen on minunkin suunnitelma. Ilmestyvät näkyville ennen messuja.
Takana tarra on keskellä Truman pakoputken alapuolella... No nyt se etu tarra on kotiutunut edellä mainittuun paikkaan Vielä pitäis poistaa tuulilasista ne teipin jämät ![]() ![]() Opeliin pistin takalasin alareunaan tien puolelle. Yksi jäi varalle. Ne ovat mallia "relluttelija", eivät loista kilometrin päähän, hyvä niin. Vaimo kyllä pelkää, etä asiasta tietämättömät ajattelevat---- että millaisiahan orgiota tuolla vietetään. ![]()
Harmittaa karavaanari.infon puolesta, kun suunnittelin aikoinaan sen hienon tarran ja nyt sivut on nurin...nooh, aikansa kutakin... ![]() tämmösenä piihinä ei raaski ostaa kun pihi kun on... sehän se on syynä juu. ![]() Kuinka usein ootte "törmännyt" Orgin tarralla varustettuun kulkineeseen. Tuttuja ei lasketa.Harvinainen näky tuo tarra on,kerran olen sellaisen nähnyt. Röllin kulkimessa sen näin. Sent from my iPad using Tapatalk |