Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanari.info rekisteröityminen!

<< < (12/15) > >>

mjo33400:
Olin infossa 12 vuotta ja ihan ensimmäisten 5 joukossa. Nyt en saa mijoon yhteyttä sähköpostilla enkä puhelimella, joten kuoppaan infon osaltani lopullisesti. Jos se nousee vielä pystyyn niin tallennan kaikki tärkeät yksityisviestini ja poistan itseni ja se on piste. Thumbd

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 22.08.2013     kello on 21:40 ---Olin infossa 12 vuotta ja ihan ensimmäisten 5 joukossa. Nyt en saa mijoon yhteyttä sähköpostilla enkä puhelimella, joten kuoppaan infon osaltani lopullisesti. Jos se nousee vielä pystyyn niin tallennan kaikki tärkeät yksityisviestini ja poistan itseni ja se on piste. Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
  Miten voi poistaa itsensä,jos ei saa yhteyttä ??

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 22.08.2013     kello on 21:46 ---  Miten voi poistaa itsensä,jos ei saa yhteyttä ??

--- Lainaus päättyy ---

Olin infossa 12 vuotta ja ihan ensimmäisten 5 joukossa. Nyt en saa mijoon yhteyttä sähköpostilla enkä puhelimella, joten kuoppaan infon osaltani lopullisesti. Jos se nousee vielä pystyyn niin tallennan kaikki tärkeät yksityisviestini ja poistan itseni ja se on piste.

JOS . . .

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 22.08.2013     kello on 21:46 ---  Miten voi poistaa itsensä,jos ei saa yhteyttä ??

--- Lainaus päättyy ---

Lueppa teksti tarkemmin. Thumb

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 22.08.2013     kello on 21:49 ---Lueppa teksti tarkemmin. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
   Kyllä tajusin,siirsin aikoinaan kaikki kuvat pois sieltä,jutut jäi !!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View