Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Karavaanari.info rekisteröityminen!
Mulli:
Olen itse muutaman viikon odotellut rekisteröinnin vahvistusta ja näyttäisi vahvasti siltä, että odottelu jatkuu. Voisi tässä jo vähemmänkin kriittinen kansalainen alkaa epäilemään, että lievää aktiivisuuden puutetta tuo ylläpito .infossa osoittaa.
Kara Vaani:
Nurin on.
Karrppa:
Itse kun tuossa alkukesästä rekisteröidyin tuonne niin pari viikkoa ainakin oottelin ja ei tullu viestiä niin tein uuden nickin ja se hyväksyttiin viikossa.. Liekkö ensimmäinen hukkunut muiden sekaan.
Turhan Höpöttäjä:
Mikähän juttu siellä infon puolella on, jota ei ole jo keretty tälläkin puolella käsittelemään. ::)
Hyvät sivut ne oli, mutta kun eivät nostaneet sitä yhtä riidan kylväjää syrjään, moni siirtyi sitten tänne. :)
Olisin ottanut omat höpötykseni sieltä pois, mutta en muista enää salasanaa. :D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.08.2013 kello on 21:34 ---Mikähän juttu siellä infon puolella on, jota ei ole jo keretty tälläkin puolella käsittelemään. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä sinne jonkin verran matkajuttuja jäi, ja hemmetin paljon pannunkorjaus- ja muuta ongelmanratkaisutie toa. :P
Omani pelastin, mutta ne ei paljoa olleet.
Minua ei yksi änkyrä paljoa harmittanut, mutta ylläpidon passiivisuus sitäkin enemmän.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta