Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Onnea uudelle vaunulle
Ossi66:
Näistä mainituista puuttuu vain ilmastointi ja sitä ei tälle kesälle enää tarttee. Toisaalta enpä viitsi isoa hekiä tai pienempääkään menettää ilmastointilaitteel le ;)
ja Risto, merkki on hyvinkin oikea ;)
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 13.08.2013 kello on 18:37 ---Näistä mainituista puuttuu vain ilmastointi ja sitä ei tälle kesälle enää tarttee. Toisaalta enpä viitsi isoa hekiä tai pienempääkään menettää ilmastointilaitteel le ;)
--- Lainaus päättyy ---
Puuttuuko Ossilta valot etukopasta.Sehän on hyödyllinen tuunaus tai ainakin itse olen sen huomannut. Thumb
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 13.08.2013 kello on 19:05 ---Puuttuuko Ossilta valot etukopasta.Sehän on hyödyllinen tuunaus tai ainakin itse olen sen huomannut. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
No tuo puuttuu :( - niinkuin puuttuu nyt koko vaunu ;D Entinen Detsku on nyt uuden omistajan omaisuutta ;D
Miksi tuntuu niin hyvältä olla vaunuton jästi - pelkkä nettivaanari. Thumb
Jos loppuviikosta taas vaunun omistavana tuntuu läheskään yhtä hyvältä, sitä kannattaa odottaa Thumb Thumb Thumb
Ossi66:
>:D
Nyt meni aikataulut ihan persiilleen >:D
Ei sitä vaunua voikkaan hakea lauantaina :o
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 13.08.2013 kello on 18:37 ---Näistä mainituista puuttuu vain ilmastointi ja sitä ei tälle kesälle enää tarttee. Toisaalta enpä viitsi isoa hekiä tai pienempääkään menettää ilmastointilaitteel le ;)
--- Lainaus päättyy ---
Thumb ;) :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta