Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Onnea uudelle vaunulle

<< < (3/7) > >>

Ossi66:
Näistä mainituista puuttuu vain ilmastointi ja sitä ei tälle kesälle enää tarttee. Toisaalta enpä viitsi isoa hekiä tai pienempääkään menettää ilmastointilaitteel le ;)

ja Risto, merkki on hyvinkin oikea ;)

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 13.08.2013     kello on 18:37 ---Näistä mainituista puuttuu vain ilmastointi ja sitä ei tälle kesälle enää tarttee. Toisaalta enpä viitsi isoa hekiä tai pienempääkään menettää ilmastointilaitteel le ;)

--- Lainaus päättyy ---
Puuttuuko Ossilta valot etukopasta.Sehän on hyödyllinen tuunaus tai ainakin itse olen sen huomannut. Thumb

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 13.08.2013     kello on 19:05 ---Puuttuuko Ossilta valot etukopasta.Sehän on hyödyllinen tuunaus tai ainakin itse olen sen huomannut. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

No tuo puuttuu :( - niinkuin puuttuu nyt koko vaunu ;D Entinen Detsku on nyt uuden omistajan omaisuutta ;D

Miksi tuntuu niin hyvältä olla vaunuton jästi - pelkkä nettivaanari. Thumb

Jos loppuviikosta taas vaunun omistavana tuntuu läheskään yhtä hyvältä, sitä kannattaa odottaa Thumb Thumb Thumb

Ossi66:
 >:D
Nyt meni aikataulut ihan persiilleen >:D
Ei sitä vaunua voikkaan hakea lauantaina :o

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 13.08.2013     kello on 18:37 ---Näistä mainituista puuttuu vain ilmastointi ja sitä ei tälle kesälle enää tarttee. Toisaalta enpä viitsi isoa hekiä tai pienempääkään menettää ilmastointilaitteel le ;)

--- Lainaus päättyy ---
Thumb  ;) :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View