Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Fiat Ducaton töötin ja pistokkeiden kytkennät .

<< < (3/4) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 14.08.2013     kello on 21:58 ---mä en ymmärrä miksi paikallaan ja ilman virta-avainta pitää voida antaa äänimerkkiä muttei käyttää virtalähteitä

--- Lainaus päättyy ---

Meillä kissat liikkuu ratin kautta parkissa ja muutamia herätyksiä tuo on aiheuttanut

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 14.08.2013     kello on 21:58 ---sulaketaulu on yleensä kohtuullisen helposti otettavissa esille, tekee siinä johtojen paikan vaihdon ja jos hälytin on tyytin kanssa samassa niin jättää sen johdon jatkuvalle virralle. ei se niin työläs homma ole
kait latauspistokkeiden virta kulkee virtalukon kautta kun virta katkeaa samalla kun virta autosta katkaistaan
jos päävirrat kulkee releen kautta niin etsii releen ohjausvirrat ja vaihtaa ne keskenään

--- Lainaus päättyy ---

Oletko jva61 tutustunut Ducatoon, kun tuollaista kirjoitat?
Kuten jo aiemmin kirjoitin ei se Ducatossa niin helppoa ole, siinä on ensinnäkin kolme sulaketaulua (eri paikoissa), joista yksikään ei ole helposti esille otettavissa (kokemusta on)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 15.08.2013     kello on 12:12 ---Oletko jva61 tutustunut Ducatoon, kun tuollaista kirjoitat?
Kuten jo aiemmin kirjoitin ei se Ducatossa niin helppoa ole, siinä on ensinnäkin kolme sulaketaulua (eri paikoissa), joista yksikään ei ole helposti esille otettavissa (kokemusta on)

--- Lainaus päättyy ---

Mistäköhän vuosimalleista Herrat nyt puhuvat, niissä kun on eroja....

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 15.08.2013     kello on 12:34 ---Mistäköhän vuosimalleista Herrat nyt puhuvat, niissä kun on eroja....

--- Lainaus päättyy ---

Katselin Oulaan auton kuvaa ja oletin automaattisesti hänen kysyvän kuvan mallin Ducatosta eli vm 2002 - 2006.
Itsellä on sama alusta eli 2005 johon olen tutustunut ja josta minulla on CD manuaali.

jva61:
niin no, mikä on helppo ja mikä ei,,,,,Dukato on tuttu vain alustan osalta ja sillonkin pakettiautona, sähköpuoli kuitenki joltiseltaankin tuttua (autosähköasentajan ammattikoulutus kun on) en kommentoi asiaa enempää

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View