Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Kuinka pitkälle kausi jatkuu?

<< < (6/13) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 12.08.2013     kello on 22:05 ---... todettiin että kahden lapsen kanssa talvimatkailu ei ole meidän juttu joten reissailu päättyy aika tarkasti syyskuun Lahden messuihin.

--- Lainaus päättyy ---

Eikö ne tykännyt lumesta vai tuliko kylmä?  ???

-------------------------

Ne talvikumit häätyisi ostaa. Ja lumiketjut kanssa, tärkein talvikohde on vähän hankalasti saavutettava.

Fenix:
Satunnaisesti liikutaan asuntoautolla myös talvisin. Käytännössä silloin, kun pitää päästä koko perheen voimin matkaan, eikä viitsitä kahdella pikkuautolla liikkua. Mä kun olen alkanut köyhyyksissäni poistamaan tuon kulkimen liikenteestä aina kun ei olla tienpäällä, niin ei sitä laiskana jaksa kovan usein mennä muuttelemaan.

smy:
Tuonne loka-marraskuulle. Ärsyttää vaan tuo ennustaminen että koska auto seisoo kaksi viikkoa ja koska vaan viikon välissä. Ennen sai olla liikennekäytössä maaliskuulta marraskuulle, nyt tullut tuommoinen riesa  Thumbd

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.08.2013     kello on 22:44 ---Eikö ne tykännyt lumesta vai tuliko kylmä?  ???

--- Lainaus päättyy ---

Jotenkin tuo auto alkoi tuntumaan ahtaalta kun piti aloittaa se talvivaatteiden pukeminen ulos lähtiessä ja sama sitten riisuttaessa, tuntui että auto pursuaa talvivaatteita joka sopesta.  ;D

Ja mä en tykännyt sitten reissun jälkeen siitä auton likaisuudesta, harvoin sitä pääsi reissuun pakkaskelissä, aina sitä oli jossain teitä suolattu ja auto sitten sen mukaisesti rapakunnossa.
-17 oli kovin pakkanen ja hyvin siinä tuntui tarkenevan, yllätyin silloin siihen kuinka hiljainen Trumakin voi olla silloin kun se on ylläpitolämmitykses sä, koko ajan se puhalsi lämmintä ilmaa mutta ei se itsestään melua pitänyt, hieno laite se tuo Trumakin on vaikkei Alde-miehet siitä perustakkaan.

Arska:
Meidän kausi päättyy syyskuun lopulla,niinkuin aina.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View