Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 2470 Pannun huolto.

<< < (18/22) > >>

Kare:
Terve!
Taidan tukkia ton reiän tosta verkon yläpuolelta pellinpalalla ja jättää verkonpaikalleen.
Jos mä oon oikeen ajatellu ton pannun käynnistyksen hehkulla, niin en yhtään enää ihmettele, miksi se paukahtaa syttyessään. Sillä kaasumäärällä, mikä siellä on , ennen kuin se yltää hehkulle, on ihme että pannu kestää sen.  :o

Knaus-90:
Siksi kait se reikä ja verkko on siinä, niin pääsee isommat paineet sinne villojen väliin.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Kare - 27.02.2018     kello on 17:39 ---Terve!
Taidan tukkia ton reiän tosta verkon yläpuolelta pellinpalalla ja jättää verkonpaikalleen.
Jos mä oon oikeen ajatellu ton pannun käynnistyksen hehkulla, niin en yhtään enää ihmettele, miksi se paukahtaa syttyessään. Sillä kaasumäärällä, mikä siellä on , ennen kuin se yltää hehkulle, on ihme että pannu kestää sen.  :o

--- Lainaus päättyy ---

Mietippä sitä tilannetta kun kipinä ei toimisikaan ja syttyy hehkulla. Hyvä sen reijän on olla siellä, jotta syttymispaineet  hieman purkautuu. Kun hapotat ton poskipellin niin voi olla, ettei sitä tarvitse enään käyttää, voi olla aika sideharsoa koko pelti. Tee uusi vaan heti, otat vanhasta hehkun kierreosan ja hitsaat uuteen kiinni.

Kare:
Terve!
Aika kuluneelta vaikuttaa. Pitää ottaa kaava tosta sillä aikaa, kun se oottaa kylpyyn pääsyä. :)

Kare:
Terve!
Nyt on kipinä asennettu ja testattu. Kaasusytkäris vaan on niin pieni kaasun määrä ja paine, että pitää tarkasti suunnata, mutta kyllä tosta näkee, että toimii.  :)
tuolla pieni videonpätkä testistä: https://youtu.be/bhX7G4xej7Q

Kunhan varsinaisen pannun ja poskipellin maali kuivuu, niin pääsee kasaus hommiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View