Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 2470 Pannun huolto.

<< < (14/22) > >>

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarger -  9.10.2017     kello on 06:23 ---Sellasta muuten tuli mieleen kysyä, että kun tuossa pyrostaatin kohdan verkossa on reikä, jotta mitä se haittaa? Tai joutuuko tuon tilaan jostain uuden tuon verkko-osan? Miksei muuten liekinlevitysrautaa hyödytä maalata? Onko se ruostumatonta? Kun eihän se ainakaan kipinän hyppäystä estäne se maali..?

--- Lainaus päättyy ---

Jos verkossa on reikä, pyrostaatti vioittuu melko nopeasti. se on korjattava kotikonstein.
Uusia verkkoja ei kaupasta saa. Esim. vanhan hehkun verkko siihen päälle, niin
menee pitkän aikaa.

Jarger:
Väliaika-polli.
Tarviiko tuo pikkureikä välipellissä ritilää, kun lähti irti?
Jos tarttee, millä kiinni?
Mites se itse päällyosa, siitä irrotin sen ritilän, millä ootte kiinnitelleet, vai pysyykö se muutenkin siellä?

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarger -  9.10.2017     kello on 19:17 ---Väliaika-polli.
Tarviiko tuo pikkureikä välipellissä ritilää, kun lähti irti?
Jos tarttee, millä kiinni?
Mites se itse päällyosa, siitä irrotin sen ritilän, millä ootte kiinnitelleet, vai pysyykö se muutenkin siellä?

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä sen verkko kannattaa laittaa siihen poskipeltiin myös, kevyt heppi,
olen itse laittanut pienellä peltiruuvilla, katkaisee liiat pois toiselta puolelta.
Se pääli ritilä pysyy kyllä siellä pellin välissä.

mjo33400:
Jos tarkoitat sitä poskipellissä olevaa niin ei tarvita kun kerran laitat kipinäsytytyksen. Jos verkon laitat niin pistehitsi on hyvä ratkaisu. Voit myös laittaa siihen pellinpalan peltiruuveilla ( 2kpl RST ).

Knaus-90:
Menee perille kun kahteen kertaan kertoo. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View