Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Akkujen lataus virtajohdolla ei toimi

(1/11) > >>

AnneN:
Kotona ennen matkaa "latasin" akkuja. Vaan ei syttyneet näyttöpaneelissa vihreät valot. Ei tainnut ladata lainkaan? Kokeilin jääkaappia sähkökäytöllä ja se kyllä jäähtyi. Voiko olla sulake palanut kaapelikelasta? Kokeilin eri pistorasiaan sillä ei vaikutusta. Nyt latausta siis vain ajon aikana tullut - luulen. Mutta miten se jääkaappi jäähtyi? Ihmettelen...

Rölli:
Jos jääkaappi jähtyy verkkosähköll ni pitäs sitä sillon laturillekkin riittää..

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 10.08.2013     kello on 06:57 ---Kotona ennen matkaa "latasin" akkuja. Vaan ei syttyneet näyttöpaneelissa vihreät valot. Ei tainnut ladata lainkaan? Kokeilin jääkaappia sähkökäytöllä ja se kyllä jäähtyi. Voiko olla sulake palanut kaapelikelasta? Kokeilin eri pistorasiaan sillä ei vaikutusta. Nyt latausta siis vain ajon aikana tullut - luulen. Mutta miten se jääkaappi jäähtyi? Ihmettelen...

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä kaikista 10v vanhoistakin (CE-tuotteista) kaapelikeloista lämpö/ylikuormasuoja - yleensä autom. (pistorasioiden yhteydessä), eli kuitattava painike jäähdyttyään. Jos jääkaappi tuolla verkkosähköllä jäähtyi, ei kaapelipuolella ole mitään vikaa.

Täytynee olla siis auton ohj.paneelissa tai verkkolaturissa häikkää.. sulake/kytkimet? Tulikos autossa olevista pisorasioista kuitenki sähköä verkkokaapeli kytkettynä?

Aippe:
Onko laturissa pistoke 240 v ja onko se paikoillaan pistorasiasssa?

viitalar:
Minkä merkkinen laturi on sinun autossa? kokeile tuleeko sähkö laturin johdon pistorasiaan mittarilla taikka jollain lampulla ja jos tulee on laturi luultavasti rikki
Minulla on EBL latureita kunnostettuna EBL- 20 , 99, 100, 208-S , 225
T.Rauno

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View