Sekalaiset > karavaanari.org tiedottaa

Uusi kuvapalvelu

<< < (12/14) > >>

Camper:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 10.08.2016     kello on 10:18 ---Mikä oli selain, millä ei toiminut kuvanlaitto?

--- Lainaus päättyy ---

Explorerilla ja Firefoxilla ei toiminut.

88k5:
Kaikki saa siihen moodiin, ettei toimi..

"Pakasta vedettynä" (kuluttajatuotteet) ainakin minulle tiedossa olevista on ainoana Edge (win10:eissä), jotka eivät oletusasetuksin toimi, mutta senkin saa säädettyä..

Jos jollain on korboraatiokone (ts työsuhdekone), jossa siis voi olla GPO-säätöjä vaikka kuinka (noita toisille teen). Ne voi toimia ihan miten sattuu - riippuu politiikasta..

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Camper - 10.08.2016     kello on 10:23 ---Explorerilla ja Firefoxilla ei toiminut.

--- Lainaus päättyy ---

Onko Firefoxissa päivitykset tehty, aina ainakin minulla toiminut, Exploreria en ole vuosiin käyttänyt ja kyllä siinäkin pitää olla päivitykset kunnossa toimiakseen.

Wiki:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 10.08.2016     kello on 10:42 ---Onko Firefoxissa päivitykset tehty, aina ainakin minulla toiminut, Exploreria en ole vuosiin käyttänyt ja kyllä siinäkin pitää olla päivitykset kunnossa toimiakseen.

--- Lainaus päättyy ---

Minullakin firefox aina toiminut. Exploreria/Edgeä en ole kokeillut.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Camper - 10.08.2016     kello on 10:23 ---Explorerilla ja Firefoxilla ei toiminut.

--- Lainaus päättyy ---
No IE:llä on aina toiminut

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View