Sekalaiset > karavaanari.org tiedottaa
Uusi kuvapalvelu
Camper:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 10.08.2016 kello on 10:18 ---Mikä oli selain, millä ei toiminut kuvanlaitto?
--- Lainaus päättyy ---
Explorerilla ja Firefoxilla ei toiminut.
88k5:
Kaikki saa siihen moodiin, ettei toimi..
"Pakasta vedettynä" (kuluttajatuotteet) ainakin minulle tiedossa olevista on ainoana Edge (win10:eissä), jotka eivät oletusasetuksin toimi, mutta senkin saa säädettyä..
Jos jollain on korboraatiokone (ts työsuhdekone), jossa siis voi olla GPO-säätöjä vaikka kuinka (noita toisille teen). Ne voi toimia ihan miten sattuu - riippuu politiikasta..
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Camper - 10.08.2016 kello on 10:23 ---Explorerilla ja Firefoxilla ei toiminut.
--- Lainaus päättyy ---
Onko Firefoxissa päivitykset tehty, aina ainakin minulla toiminut, Exploreria en ole vuosiin käyttänyt ja kyllä siinäkin pitää olla päivitykset kunnossa toimiakseen.
Wiki:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 10.08.2016 kello on 10:42 ---Onko Firefoxissa päivitykset tehty, aina ainakin minulla toiminut, Exploreria en ole vuosiin käyttänyt ja kyllä siinäkin pitää olla päivitykset kunnossa toimiakseen.
--- Lainaus päättyy ---
Minullakin firefox aina toiminut. Exploreria/Edgeä en ole kokeillut.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Camper - 10.08.2016 kello on 10:23 ---Explorerilla ja Firefoxilla ei toiminut.
--- Lainaus päättyy ---
No IE:llä on aina toiminut
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta