Sivuja:
  • #46 kirjoittanut 88k5 09 Aug 2016
  • Tuollaiselta mulla näkyy sivunäkymä,kun kirjoittelee tai mahdollisesti lähettäis kuvan. http://aijaa.com/xHT8iw
    Jos olet tykästynyt tuohon kuvapalveluusi, niin voit sieltä kuvasi päällä kopioida "kuvan osoitteen" ja käyttää linkkauksessa, esim:

    ..jos lainaat tätä viestiä, näet syntaksin viestiin - hakasulkujen sisällä..
    • *****
  • #47 kirjoittanut Camper 10 Aug 2016
    • *****
  • #48 kirjoittanut Camper 10 Aug 2016
  • Jos olet tykästynyt tuohon kuvapalveluusi, niin voit sieltä kuvasi päällä kopioida "kuvan osoitteen" ja käyttää linkkauksessa, esim:
    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
    ..jos lainaat tätä viestiä, näet syntaksin viestiin - hakasulkujen sisällä..

    En mä tykästynyt ole tuohon kuvapalveluun. Tulee käytettyä jos ei muuten kuvan lataus jossakin onnistu.Tuo toimii ja onkin parempi joten saa mennäkin noin sitten joten kiitokset. :) Thumb
    • *****
  • #49 kirjoittanut 88k5 10 Aug 2016
  • (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
    Kun avaat aijaa linkkisi (näet detskun kuvan), paina hiiren oik. näppäintä kuvasi päällä -> ja valitse vasemman napilla "kopioi" (IE), "kopioi kuvan osoite" (Chrome) ..

    Sen sitten liitä img-tägin väliin..

    ..1. img; perään voi laittaa esim. pikkukuvan leveydeksi 240dpi, eli width=240 ihan käsin, niin kuva ei sinkoa silmille  :D
    • *****
  • #50 kirjoittanut Camper 10 Aug 2016
    • *****
  • #51 kirjoittanut Camper 10 Aug 2016
  • Suora kuvan kopiointi ja syöttäminen img väleihin ei näköjään onnistu.
    • *****
  • #52 kirjoittanut Camper 10 Aug 2016
  • Löysin koneen kätköistä google cromen ja nyt onnistuu kuvien laitto pudottamalla. Thumb 8) :D





    • *****
  • #53 kirjoittanut K.E.V 10 Aug 2016
  • ^
    Eli selaimen vaihto auttoi  ;)
    • *****
  • #54 kirjoittanut Camper 10 Aug 2016
  • ^
    Eli selaimen vaihto auttoi  ;)

    Jep. En vaan muistanut et tässä on cromekin. :)
    • *****
  • #55 kirjoittanut seppoko 10 Aug 2016
  • Jep. En vaan muistanut et tässä on cromekin. :)

    Mikä oli selain, millä ei toiminut kuvanlaitto?
    • *****
  • #56 kirjoittanut Camper 10 Aug 2016
  • Mikä oli selain, millä ei toiminut kuvanlaitto?

    Explorerilla ja Firefoxilla ei toiminut.
    • *****
  • #57 kirjoittanut 88k5 10 Aug 2016
  • Kaikki saa siihen moodiin, ettei toimi..

    "Pakasta vedettynä" (kuluttajatuotteet) ainakin minulle tiedossa olevista on ainoana Edge (win10:eissä), jotka eivät oletusasetuksin toimi, mutta senkin saa säädettyä..

    Jos jollain on korboraatiokone (ts työsuhdekone), jossa siis voi olla GPO-säätöjä vaikka kuinka (noita toisille teen). Ne voi toimia ihan miten sattuu - riippuu politiikasta..

    • *****
  • #58 kirjoittanut kimi 10 Aug 2016
  • Explorerilla ja Firefoxilla ei toiminut.

    Onko Firefoxissa päivitykset tehty, aina ainakin minulla toiminut, Exploreria en ole vuosiin käyttänyt ja kyllä siinäkin pitää olla päivitykset kunnossa toimiakseen.
    • *****
  • #59 kirjoittanut Wiki 10 Aug 2016
  • Onko Firefoxissa päivitykset tehty, aina ainakin minulla toiminut, Exploreria en ole vuosiin käyttänyt ja kyllä siinäkin pitää olla päivitykset kunnossa toimiakseen.

    Minullakin firefox aina toiminut. Exploreria/Edgeä en ole kokeillut.
    • *****
  • #60 kirjoittanut K.E.V 10 Aug 2016
  • Explorerilla ja Firefoxilla ei toiminut.
    No IE:llä on aina toiminut
    • *****
Sivuja: