Sekalaiset > karavaanari.org tiedottaa
Uusi kuvapalvelu
Camper:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 9.08.2016 kello on 09:07 ---No tuohan johtuu käyttämästäsi selaimesta.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä mun pitäis sitten tehdä..?
K.E.V:
Mulla toimii sekä IE11:sta ja Edgellä , en tiedä mitä sinä käytät. Lähettämässäsi kuvalinkissä lukee jotta selaimesi ei tue drag and drop kuvantuontia
kai se sitten on selainvaiva. Kokeile toisella
Camper:
Jaa,mutta mulla loppuu tieto taito näitä selain ym. asioita kohtaan. :-[ Monilla muilla foorumeilla ja mukaanlukien tori ja nettix palveluissa kuvien lataus onnistuu,mutta täällä ei onnistu....Pitänee sitten vaan ladata ne muualle.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Camper - 9.08.2016 kello on 23:27 ---Jaa,mutta mulla loppuu tieto taito näitä selain ym. asioita kohtaan. :-[ Monilla muilla foorumeilla ja mukaanlukien tori ja nettix palveluissa kuvien lataus onnistuu,mutta täällä ei onnistu....Pitänee sitten vaan ladata ne muualle.
--- Lainaus päättyy ---
Täällä on useampi tapa ladata kuvia foorumille, ja lataus toimii kaikkien nykyaikaisten käyttöjärjestelmien kanssa tuetuilla selaimilla.
Vähintäänkin linkkaus, eli muualla oleva luka saadaan näkyviin käyttämällä ylärivissä olevia tageja ("Lisää kuva") tai sitten käyttämällä alhaalla näkyvää "Liite:"-kohtaa. Myöskin tekstikentän yllä olevaa harmaata aluetta klikkaamalla saadaan useimmiten latausikkuna jolla saadaan kuva liitettyä viestiin.
Camper:
Alhaalta sain firefoxilla ladattua vain yhden kuvan testialueelle,mut tarttee viel kattoo jos niitä sais enemmän,kun niitä pienentää jotenkin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta