Sivuja:
  • #31 kirjoittanut Reissaaja80 06 Aug 2016
  • Testing...



    • *****
  • #32 kirjoittanut Alan 06 Aug 2016
  • En saa liitettyä kuvia, tälläinen teksti lukee kuvien liittämiskohdassa: Your browser does not support drag'n'drop file uploads. Please use the fallback form below to upload your files like in the olden days.

    Mitä pitäisi tehdä saan koneeni tukemaan kuvapalvelua?

    Käytä jotain muuta selainta. Mikä selain noin ilmoittelee?
    • *****
  • #33 kirjoittanut 99 06 Aug 2016
  • En saa liitettyä kuvia, tälläinen teksti lukee kuvien liittämiskohdassa: Your browser does not support drag'n'drop file uploads. Please use the fallback form below to upload your files like in the olden days.

    Mitä pitäisi tehdä saan koneeni tukemaan kuvapalvelua?

    Kokeile klikkata sita pudotusaluetta, jjolloin pitäisi ilmestyä normaali latausikkuna.
    • *****
  • #34 kirjoittanut Camper 09 Aug 2016
  • Ei vaan toimi kuvien lähetys edelleenkään. ??? Mitenkä mahtais saada kuvia pienennettyä,josko sitten onnistuis..?
    Tuo lukee tuossa kirjoitus alueen yllä olevan selaa palkin päällä kokoajan/jokakerta,vaikka en kuvia edes viestiin liittäisikään.
    Your browser does not support drag'n'drop file uploads.
    Please use the fallback form below to upload your files like in the olden days.
    Exploreria käytän ja firefoxillakin kokeilin,mutta ei toimi silläkään ???
    • *****
  • #35 kirjoittanut Camper 09 Aug 2016
  • Tuollaiselta mulla näkyy sivunäkymä,kun kirjoittelee tai mahdollisesti lähettäis kuvan. http://aijaa.com/xHT8iw
    • *****
  • #36 kirjoittanut seppoko 09 Aug 2016
  • Liekö tiedostomuoto (vai mikä se taas olikaan) väärä?

    Minä en saa tämän android-tabletin kuvia tänne. Ei tosin ilmoita tuollaista, van jotain muuta.
    • *****
  • #37 kirjoittanut K.E.V 09 Aug 2016
  • Muistaakseni tuo kuvanlatauslaatikko ei halua .png kuvia , täytyy kokeilla.

    Eli ei ottanut, liitteen lisäyksen kautta ottaa. Mutta siellä on aikamoinen kuvakokorajoitus. Eli 300kb
    • *****
  • #38 kirjoittanut Ylläpito 09 Aug 2016
  • Kuvapalvelu vaatii että javascript on käytössä, ja se hyväksyy vain JPG tiedostoja jotka ovat max. 5 megaisia.
    • *****
  • #39 kirjoittanut Aakku 09 Aug 2016
  • Muistaakseni tuo kuvanlatauslaatikko ei halua .png kuvia , täytyy kokeilla.

    Eli ei ottanut, liitteen lisäyksen kautta ottaa. Mutta siellä on aikamoinen kuvakokorajoitus. Eli 300kb
    Minä olen tehnyt niin, että vien kuvan ensin vaikka Painttiin ja tallennan uudestaan JPG muotoon. Mitään muuta säätöä en ole tehnyt, esim. kuvakokoa muuttamalla.
    • *****
  • #40 kirjoittanut K.E.V 09 Aug 2016
  • Tuollaiselta mulla näkyy sivunäkymä,kun kirjoittelee tai mahdollisesti lähettäis kuvan. http://aijaa.com/xHT8iw
    No tuohan johtuu käyttämästäsi selaimesta.
    • *****
  • #41 kirjoittanut Camper 09 Aug 2016
  • No tuohan johtuu käyttämästäsi selaimesta.

    Mitä mun pitäis sitten tehdä..?
    • *****
  • #42 kirjoittanut K.E.V 09 Aug 2016
  • Mulla toimii sekä IE11:sta ja Edgellä , en tiedä mitä sinä käytät. Lähettämässäsi kuvalinkissä lukee jotta selaimesi ei tue drag and drop kuvantuontia
    kai se sitten on selainvaiva. Kokeile toisella
    • *****
  • #43 kirjoittanut Camper 09 Aug 2016
  • Jaa,mutta mulla loppuu tieto taito näitä selain ym. asioita kohtaan. :-[ Monilla muilla foorumeilla ja mukaanlukien tori ja nettix palveluissa kuvien lataus onnistuu,mutta täällä ei onnistu....Pitänee sitten vaan ladata ne muualle.
    • *****
  • #44 kirjoittanut 99 09 Aug 2016
  • Jaa,mutta mulla loppuu tieto taito näitä selain ym. asioita kohtaan. :-[ Monilla muilla foorumeilla ja mukaanlukien tori ja nettix palveluissa kuvien lataus onnistuu,mutta täällä ei onnistu....Pitänee sitten vaan ladata ne muualle.

    Täällä on useampi tapa ladata kuvia foorumille, ja lataus toimii kaikkien nykyaikaisten käyttöjärjestelmien kanssa tuetuilla selaimilla.
    Vähintäänkin linkkaus, eli muualla oleva luka saadaan näkyviin käyttämällä ylärivissä olevia tageja ("Lisää kuva") tai sitten käyttämällä alhaalla näkyvää "Liite:"-kohtaa. Myöskin tekstikentän yllä olevaa harmaata aluetta klikkaamalla saadaan useimmiten latausikkuna jolla saadaan kuva liitettyä viestiin.
    • *****
  • #45 kirjoittanut Camper 09 Aug 2016
  • Alhaalta sain firefoxilla ladattua vain yhden kuvan testialueelle,mut tarttee viel kattoo jos niitä sais enemmän,kun niitä pienentää jotenkin.
    • *****
Sivuja: