Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä kulkee vanha kaveri?

<< < (5/8) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  9.08.2013     kello on 18:07 ---Tuolta löytyy hyvinkin pitkältä ajalta vanhat kaverit...Eikä maksa mitään.

http://www.suomi.fi/suomifi/suomi/asioi_verkossa/lomakkeet/trafi_b118/index.html

--- Lainaus päättyy ---

Lisätty linkkikirjastoon Thumb

Captainkidd:
Niin, mun profiilissa näkyy ihan selvästi missä asun, ja lienee monen muunkin profiilissa.

Angsteja näkyy aiheutuvan ihmisille pelkästään siitä, että CIA:n porukka pystyy ihan vaivatta lukemaan näitäkin sivuja. Olisko mediallalla osuus tässä yksityisyyden ylikorostusvouhkuus sa ?

Sitten vaan miettimään miten sitä yksityisyyttään parhaiten suojelisi ...

winemaker:

--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd - 10.08.2013     kello on 11:41 ---Niin, mun profiilissa näkyy ihan selvästi missä asun, ja lienee monen muunkin profiilissa.

--- Lainaus päättyy ---

Jou, mulla näkyy myös !  ;D

Alan:
^
^^

Ja sitten seuraavaksi voipi ryhtyä pohtimaan, jotta kuinka totuudenmukaisia merkintöjä siellä kartassa mahtaa olla...  8)

On muuten näppärää sillee, että kertoo kartalla todellisen asuinpaikkansa ja toisaalla foorumilla raportoi reissustaan, eli kotoa poissaolosta. Jossain muualla on ehkä tullut mainittua jotain omistamastaan tavarasta. Ei tämä niin tehokas ole jakelultaan kuin avoin Facebook-sivu, mutta toimii kyllä, jos huono tuuri sattuu.

Aakku:
Varovainen pittää olla, mutta ei nyt sentään ihan vainoharhainen...
Se on hieman eri juttu, jos selvittää vaikkapa jostain profiilista noita ykityistietoja, kuin että ne olisi suoraan hakukoneella tarjottimella. Jos ei muut, niin ainakin robotit tykkää sähköpostiosoitteis ta ym.

Tuosta Trafista tuli mieleen sellainen asia, jotta jos paljon seisottaa autoaan vuoden aikana, niin kaikki liikenteestä poistot näkyy luetteloituna oman auton tiedoista, tai miksei jonkun toisenkin, jos se niin paljon kiinnostaisi. Tämä palvelu tosin maksaa jonkun roposen, mutta ei sitä tietoa tarvitse sieltä joka poiston jälkeen hakea.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View