Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä kulkee vanha kaveri?

<< < (4/8) > >>

Captainkidd:

Tuli mieleen, että toi mun idea ei ollutkaan kovin fiksu. Harva varmaan rekkariaan paljastaa julkisesti.
Jotenkin vaan olis kiva tietää, ovatko kaikki saaneet hyvät kodit!

Minkätakia ihmiset eivät halua julkisesti paljastaa rekkarinumeroitaan ? Niitä näkyy usein kuvistakin poistetun, En oikein hiffaa mistä moinen ujous johtunee. 

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd - 10.08.2013     kello on 06:41 ---Minkätakia ihmiset eivät halua julkisesti paljastaa rekkarinumeroitaan ? Niitä näkyy usein kuvistakin poistetun, En oikein hiffaa mistä moinen ujous johtunee.

--- Lainaus päättyy ---

voinee olla syynä se ettei ihmiset halua antaa toisille helppoa tapaa selvittää sen auton omistajan kotiosoitetta, nähkööt sitten vaivaa jos senkin haluavat.  :-\

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd - 10.08.2013     kello on 06:41 ---

Minkätakia ihmiset eivät halua julkisesti paljastaa rekkarinumeroitaan ? Niitä näkyy usein kuvistakin poistetun, En oikein hiffaa mistä moinen ujous johtunee.

--- Lainaus päättyy ---

Yksityisyys siitä menee, sekä monesta ja monesta muustakin asiasta. Ei muuta kun pilleriä poskeen, he joita se ahistaa.  ;D ;D

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 10.08.2013     kello on 07:48 ---Yksityisyys siitä menee, sekä monesta ja monesta muustakin asiasta. Ei muuta kun pilleriä poskeen, he joita se ahistaa.  ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Niin, Höpöttäjän olisikin turha piilotella tietojaan kun on oikein Savon Sanomat tehneet jutun, koeta siinä sitten olla "näkymätön".  ;D

Onko moni sanonut sulle Höpöttäjä että "minä olen nähnyt sinut jossakin, mutten muista että missä?"

Ja ei, ei mua ahdista lainkaan, jos ahdistaisi niin tuskin mulla tuossa allekirjoituksessa tuo SFC-tunnus olisi nähtävillä, kaikki SFC:n jäsenet löytävät minun tiedot kätevästi järjestön sivuilta jos niin haluavat mutta muut eivät, siinä ero. ;D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 10.08.2013     kello on 08:03 ---... kaikki SFC:n jäsenet löytävät minun tiedot kätevästi järjestön sivuilta jos niin haluavat mutta muut eivät, siinä ero. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Että tämäkin vielä?  :o

En ole moisesta ollut tietoinen, enkä sellaista SFC:n sivuilta löydä. Mutta en nyt usko sitäkään, että palturia puhuisit.

Käväisin Etuteltassa eilen ja luin yhden ketjun. Sieltä ilmeni, että erään pienen SFC:n jäsenyhdistyksen jäsenlista on netissä numeroineen, nimineen ja paikkakuntineen.Ja sellainenhan sieltä tosiaan löytyi. Uskomatonta. Onneksi ei osoitteita eikä hetuja.

-----------------------

Hämmästytävin asia, mihin orgissa törmää, lienee omia tietojaan levittelevien ihmisten välinpitämätön ja jopa herjaava suhtautuminen toisten yksityisyyteen. Tuskin mikään asia aiheuttaa täällä yhtä paljon angsteja. Takaisin menetettyä yksityisyyttä ei voi saada eikä tämä orgin sisäinen yksityisyyskään toisaalta ole kuin pienen vaivan päässä, sen kun rekisteröityy.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View