Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut Kaija 09 Aug 2013
  • Aamulla töihin ajellessa aloin miettiä, että onkohan joillain orgilaisilla meidän vanhat kaverit käytössä. Siis LMC, Koppi ja Töpis.
    Aletaanko sellaista  :laugh: että tässä ketjussa voi kysellä vanhoja kulkineitaan?

    Mä en nyt löytänyt Photobucketista yhtään kuvaa meidän ekasta vaunusta, eli sen rekkari on hukassa. Täytyykin kotona selvittää päiväkirjasta.  :)
  • #2 kirjoittanut ihaa 09 Aug 2013
  • Täältä voi myös itse tarkistaa josko oma entinen auto on vielä kilvissä.

    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/

    Itse kokeilin isän vanhoja autoja joiden tiedän olevan jo romutettuja, niin niitä ei enää löydy kuten ei siis pidäkään. Omista autoistani kaksi on jo lähtenyt autojen hautausmaalle.
  • #3 kirjoittanut Fenix 09 Aug 2013
  • Täältä voi myös itse tarkistaa josko oma entinen auto on vielä kilvissä.

    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/

    Itse kokeilin isän vanhoja autoja joiden tiedän olevan jo romutettuja, niin niitä ei enää löydy kuten ei siis pidäkään. Omista autoistani kaksi on jo lähtenyt autojen hautausmaalle.

    Eipä taida Biltema sentään autorekisteriä hoitaa. :D Tosin ei sekään nykymenolla taida kaukana olla, kun passien jakelukin on siirretty norjalaiselle kioskiketjulle.
  • #4 kirjoittanut ihaa 09 Aug 2013
  • Eipä taida Biltema sentään autorekisteriä hoitaa. :D.

    Ei hoida ei mutta ilmaiseksi löytyy lähes sama kuin viralliseltakin.

    Kokeile.  ;)
  • #5 kirjoittanut Kaija 09 Aug 2013
  • Tuli mieleen, että toi mun idea ei ollutkaan kovin fiksu. Harva varmaan rekkariaan paljastaa julkisesti.
    Jotenkin vaan olis kiva tietää, ovatko kaikki saaneet hyvät kodit!  :-*

    Pari vanhaa henkilöautoa tuosta edellä olleesta linkistä tsekkasin; vanhaa Saabia ei löytynyt.
  • #6 kirjoittanut Alan 09 Aug 2013
  • Mun vanhat oli niin romuja ettei löydy yhtään. ;D

    Knaus ei ollut, mutta sitä en kokeillutkaan.

    Edit: no löytyi entinen Golf sentään.
  • #7 kirjoittanut Ossi66 09 Aug 2013
  • Vanha Ascona löytyi Bilteman palvelulla - Se palveli minua 1989-1998 välin.  Thumb
    Näkyy Fonectan mukaan nyt vaan olevan puuppolan kulmilla, joten tuskin on enää siinä kunnossa että minulle kelpaisi takaisin - pitäsköhän kuiteski soittaa ;D
  • #8 kirjoittanut Arska 09 Aug 2013
  • Mun 89 mallista matkaajan kuljinta ei enää löytynyt,4-5 vuotts sitten vaihdoin sen tohon nykyseen kulkimeen ja silloin se oli vielä hyvässä kunnossa.
  • #9 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 09 Aug 2013
  • Minulta kun auto pois jää, ei siitä ole enää kellekkään käyttöön ja kuinka voisi olla. Kavereita en ole kysellyt, mitä he nykyään puuhaa.  ;)
  • #10 kirjoittanut Ossi66 09 Aug 2013
  • Voihan tuota Bilteman palvelua käyttää myös muuhun mukavaan huomattavasti halvemmalla (0e) kuin esim. Fonectan hakupalvelua.
    Katsoo esim onko "omaa rekkaria" käytössä - OSS-1 Thumb
  • #11 kirjoittanut Onneva 09 Aug 2013
  • Ei löytynyt edellistä vaunua eikä nykyistäkään, joka keikkuu koukussa tällä hetkellä.
    Jos vaunut ei ole tässä rekisterissä?
  • #12 kirjoittanut Aakku 09 Aug 2013
  • Tuolta löytyy hyvinkin pitkältä ajalta vanhat kaverit...Eikä maksa mitään.

    http://www.suomi.fi/suomifi/suomi/asioi_verkossa/lomakkeet/trafi_b118/index.html

    "Omien ajoneuvotietojen tarkastaminen ajoneuvoliikennerek isteristä

    Yksityishenkilö voi halutessaan tarkistaa veloituksetta kerran vuodessa omat ajokortti- ja ajoneuvotietonsa Liikenteen Turvallisuusvirasto n rekisteristä. Ajoneuvoliikennerek isteristä saa listauksen ajoneuvoista, joissa henkilö on ollut rekisteriin merkittynä omistajana tai haltijana. "

    Itse tilasin juuri alkuvuodesta sellaisen. Siinä näkyy kaikki nykyisin omistuksessa, tai hallinnassa olevat ajoneuvot perävaunuja myöten, jos kaikkia ei satu muistamaan.
    Lisäksi listattuna on kaikki aikaisemmin omistamani ajoneuvot jotakuinkin -70 luvun lopulta alkaen. Ajoneuvon kohtalokin on kirjattu. Ovatko vielä rekisterissä, liikenteestä poistettu, tai vaikkapa lopullisesti hävitetty. Rekisteritunnukset ja ajoneuvon tyyppitiedot luonnollisesti löytyy. Osa oli jo sellaisia, joista en kaikkia tietoja enää muistanut.

    Lisäksi saa kuljettajatiedot esim. kakista suoritetuista ajokorteista ja muista lupalapuista.

    Anomusta tehdessä pitää vain laittaa ruksi kaikkin haluamiinsa tietoihin.Mulle tuli viisi sivullista tietoa.
  • #13 kirjoittanut Ossi66 09 Aug 2013
  • Ei löytynyt edellistä vaunua eikä nykyistäkään, joka keikkuu koukussa tällä hetkellä.
    Jos vaunut ei ole tässä rekisterissä?

    Ei siellä Biltemassa ole kuin autoja.
  • #14 kirjoittanut Alan 09 Aug 2013
  • Tuolta löytyy hyvinkin pitkältä ajalta vanhat kaverit...Eikä maksa mitään.

    http://www.suomi.fi/suomifi/suomi/asioi_verkossa/lomakkeet/trafi_b118/index.html

    "Omien ajoneuvotietojen tarkastaminen ajoneuvoliikennerek isteristä...

    Kiitti Aakku. Oli mulle ihan uutta, vaikka periaatteessa olisi pitänyt tietää. Sen verran Trafin kanssa joutuu puuhastelemaan. :)
  • #15 kirjoittanut Ossi66 09 Aug 2013
  • Tuolta löytyy hyvinkin pitkältä ajalta vanhat kaverit...Eikä maksa mitään.

    http://www.suomi.fi/suomifi/suomi/asioi_verkossa/lomakkeet/trafi_b118/index.html

    "Omien ajoneuvotietojen tarkastaminen ajoneuvoliikennerek isteristä

    Yksityishenkilö voi halutessaan tarkistaa veloituksetta kerran vuodessa omat ajokortti- ja ajoneuvotietonsa Liikenteen Turvallisuusvirasto n rekisteristä. Ajoneuvoliikennerek isteristä saa listauksen ajoneuvoista, joissa henkilö on ollut rekisteriin merkittynä omistajana tai haltijana. "

    Itse tilasin juuri alkuvuodesta sellaisen. Siinä näkyy kaikki nykyisin omistuksessa, tai hallinnassa olevat ajoneuvot perävaunuja myöten, jos kaikkia ei satu muistamaan.
    Lisäksi listattuna on kaikki aikaisemmin omistamani ajoneuvot jotakuinkin -70 luvun lopulta alkaen. Ajoneuvon kohtalokin on kirjattu. Ovatko vielä rekisterissä, liikenteestä poistettu, tai vaikkapa lopullisesti hävitetty. Rekisteritunnukset ja ajoneuvon tyyppitiedot luonnollisesti löytyy. Osa oli jo sellaisia, joista en kaikkia tietoja enää muistanut.

    Lisäksi saa kuljettajatiedot esim. kakista suoritetuista ajokorteista ja muista lupalapuista.

    Anomusta tehdessä pitää vain laittaa ruksi kaikkin haluamiinsa tietoihin.Mulle tuli viisi sivullista tietoa.

    Tuohan oli mielenkiintoinen - pistin tilauksen sissään.
Sivuja:
Toiminto