Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Päivän positiivinen

<< < (4/24) > >>

winemaker:
Kipparilta kerrassaan hieno positiivinen avaus, KIITOS siitä!

Tätä ketjua kannatta ruokkia.

Niin, se positiivinen asia !

" Tämä on uuden päivän alku.  Olen saanut tämän päivän käyttääkseni sen oman mieleni mukaisesti.  Kun huominen tulee, tämä päivä on auttamattomasti ohi, jättäen jälkeensä vain sen mihin olen sen vaihtanut.
Haluan sen olevan hyvää, en pahaa, onnea en epäonnea, voittoa en tappiota.  Ettei minun tarvitsisi katua siitä maksamaani hinnan suuruutta."

Thumb

Mulli:
Sademetsää muistuttavista olosuhteista (deodoratti petti 12 sekunnin kuluttua aloituksesta ja katon kärpäset pyörtyivät hajuun vartissa) huolimatta komero on nyt viritelty matkakuntoon. Loppusilauksen tarjosi aggregaatin onnistunut koekäyttö.

Jos tuulen alapuolella tuntuu rikinkatkua, se johtuu siitä että jouduin kutsumaan avuksi muinaisia, koska en älynnyt sähköjohdotusten menevän rakennusten, eikä autojen värikoodeilla.

Kaikki tuntuu toimivan. Se on positiivista.  ;D

Vesseli:
Tiedä häntä positiivisuudesta, mutta onnistumisen iloa tunsin, kun sain vanhan maailmanradion toimimaan tietämättä mitään radion sielunelämästä. Oli mokoma saanut kosteutta grillikatoksessa.

vippe:
-Aamun eka asiakas mies (tarkoittaa siis et tulee hyvä päivä..vanha asiakaspalvelijoide n uskomus  ;D)
-Perrrrrrjantaaiiiiiii  Thumb
-ei tullukkaan ukkosmyrskyä
-pääsee vaunulle ja merelle ku on luvattu kuiteki hyvää säätä

Weicco:
Viineriä vedetty sotkussa, eikä ole ensimmäinen tälle päivää :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View