Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus 2470 ei käynnisty
janitkon:
Akunnavat on eri kokoisia, joten tuntuisi ettei ihan vahingossa menis väärinpäin. :o
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: janitkon - 5.08.2013 kello on 21:33 ---Akunnavat on eri kokoisia, joten tuntuisi ettei ihan vahingossa menis väärinpäin. :o
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä niitä tungetaan hyvin paljonkin väärinpäin.
janitkon:
Ahaa, kuvittelin, että toi akunnapojen eri halkaisija olisi nk. "Poka yoke" ;)
http://en.wikipedia.org/wiki/Poka-yoke
Teukka-74:
Keskusteletteko minun vaunun viasta? ;)
Siis akun navat on oikein, sulake on piirikortilla mustan muovisuojan alla.Silmin nähden
ehjä.Mittaan sen huomenna. Pidikkeet ei ainakaan heiluneet. Salamat tosiaan syttyy(ovat syttyneet)
tähän mennessä ilman verkkovirtaa. Kaveri tulee huomenna käymään. Osaa mittailla sähköpuolen juttuja.
Siis vika on se että ihan yht äkkiä ohjaustaulun mikään valo ei syttynyt.Vaikka muutamaa sekuntia aiemmin
syttyi. Sitä ennen olin vaihtanut pyrostaatin johtoon uuden liittimen, vanhan löysän tilalle. Myös vaihdon jälkeen syttyi.
Piirikortilla ei näkyviä/haisevia vammoja. Pannulle ei tule enään virtaa ja sanoin mustana on etupaneli.
Kyllä hatuttaa!!!
Rölli; osaisitkohan korjata/tsekata vikaa jos ei ala omin voimin selvitä? Voisin käyttää vaunua pihassasi ja tietysti
palkita vaivasi Thumb
Ihan näin kysyn kun Mjo asuu kaukana oulusta.Liikkeeseen en helposti vaunua "valohoitoon" vie.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 6.08.2013 kello on 19:41 ---Keskusteletteko minun vaunun viasta? ;)
Siis akun navat on oikein, sulake on piirikortilla mustan muovisuojan alla.Silmin nähden
ehjä.Mittaan sen huomenna. Pidikkeet ei ainakaan heiluneet. Salamat tosiaan syttyy(ovat syttyneet)
tähän mennessä ilman verkkovirtaa. Kaveri tulee huomenna käymään. Osaa mittailla sähköpuolen juttuja.
Siis vika on se että ihan yht äkkiä ohjaustaulun mikään valo ei syttynyt.Vaikka muutamaa sekuntia aiemmin
syttyi. Sitä ennen olin vaihtanut pyrostaatin johtoon uuden liittimen, vanhan löysän tilalle. Myös vaihdon jälkeen syttyi.
Piirikortilla ei näkyviä/haisevia vammoja. Pannulle ei tule enään virtaa ja sanoin mustana on etupaneli.
Kyllä hatuttaa!!!
Rölli; osaisitkohan korjata/tsekata vikaa jos ei ala omin voimin selvitä? Voisin käyttää vaunua pihassasi ja tietysti
palkita vaivasi Thumb
Ihan näin kysyn kun Mjo asuu kaukana oulusta.Liikkeeseen en helposti vaunua "valohoitoon" vie.
--- Lainaus päättyy ---
Mikä Primus on käytössä niin tökkään tänne kytkentäkuvia asian helpottamiseksi. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta