Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Hiukkassuodatin ja dieselöljyn laatu

<< < (29/34) > >>

Alan:
Itse olen ruvennut käyttämään automaatin sport-asentoa. Toki ärsyttää, että se pitää aina valita erikseen, kun lähtee liikkeelle. Auto vedättää epäterveellisenkuul oisesti economyllä varsinkin ylämäessä. Kulutuksessa eroa ei ole tai se on mitätön. Varsinaisesti en ole mitannut.

MarkoA:
Usealla valmistajalla tuo onkin suositus. Itse vedän Subarulla aina sportilla.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 19.07.2017     kello on 17:59 ---Ja kun ei mene päästötestistä läpi, tekee asentajaharjottelij a "puhdistushuollon" moottoritiellä :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä tuon huomaa itsekin kun on tovin pyörinyt vain nurkka-ajoa, turtunut siihen autonkin pikku hiljaa kasvavaan hengettömyyteen ja sitten lähteekin vähän pidemmälle pätkälle jossa paikat pääsee jälleen kunnolla puhdistumaan, niin autohan on jälleen pirtsakka oma itsensä :)

Haapaniemen Paroni:
Tommosta tietoa,hiukkassuodattimesta jos on rikki.
https://osasuora.fi/hiukkassuodatin/?gclid=Cj0KCQjwhrzLBRC3ARIsAPmhsnVARXabqHCL2hJqfL9f6p9z-WcbNXLAHpzsPo7I93dDJ8-q3BaH5JQaAhwBEALw_wcB

"Masi":
Muuten asiaan puuttumatta mutta näköjään 90 % elää edelleen corola DX aikaa. Kannattaa tutustua siihen oman auton vääntökäyrään. Ja sitten kun sen tuntee, niin ajelee niillä kierroksilla tasanopeudet kun vääntö käyrä on ylhäällä. Jos kierrokset on kovat ja käyrä aleneva, niin kohta on erg ja loukku tukossa.
Ilmeisesti moottorin valmistajien pitäisi pitää kurssi aina auton ostajalle jotta pääsisivät pois nokikierteestä.
Nimimerkillä: ei yhdessäkään autossa ongelmia päästölaitteiden kanssa ja nykyisellä matkamökillä noin 140 000 km takana.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View